Hitman: Rozgrzeszenie nie skończy się na singleplayerowej kampanii. Żywotność gry wydłuży kreator wyzwań sieciowych w trybie Contracts.
Hitman: Rozgrzeszenie nie skończy się na singleplayerowej kampanii. Żywotność gry wydłuży kreator wyzwań sieciowych w trybie Contracts.
W trybie Contracts gracze będą mogli przemierzać poziomy z rozgrywki przeznaczonej dla pojedynczego gracza i tworzyć własne misje, zanim udostępnią je innym przez sieć. System ten został zainspirowany wyzwaniami, którymi fani poprzednich części Hitmana dzielili się na forach. Przedstawiciel IO Interactive, Tore Blystad, zaprezentował tryb Contracts podczas tegorocznych targów gamescom, przechodząc najpierw gotową misję, a następnie pokazując, jak stworzyć własną.
W każdym z Kontraktów muszą znaleźć się trzy elementy: eliminacja celu, przedostanie się do punktu ucieczki i zdobycie zapłaty. Nagroda jest zależna od wykonania różnorodnych wyzwań. By stworzyć Kontrakt samemu i móc podzielić się nim z innymi, gracz będzie musiał wybrać wyposażenie, poziom i zabić wybraną przez siebie postać. Jeśli uda mu się wykonać zadanie niepostrzeżenie, używając jedynie ogłuszeń i nie powodując dodatkowych szkód, stanie się to częścią Kontraktu. Po jego udostępnieniu można będzie nadać mu nazwę i dodać krótki opis.
Zarobione na Kontraktach pieniądze będzie można wydawać na nowe przebrania lub nową broń dla Agenta 47. IO co tydzień będzie wybierało pięć różnych wyzwań, które znajdą się w oficjalnych rankingach.
Hitman: Rozgrzeszenie trafi na PC, PS3 i Xboksa 360 w 16 listopada.