Gamescom 2012: W Dead Island Riptide wcielimy się w bohaterów pierwszej części?

Mateusz Stanisławski
2012/08/17 08:30
9
0

Jeden z plakatów promujących Dead Island Riptide na targach gamescom 2012 rozwiewa wątpliwości dotyczące obecności nowej gry studia Techland w Kolonii. Ale to nie wszystko, co zdradza.

Gamescom 2012: W Dead Island Riptide wcielimy się w bohaterów pierwszej części?

Podczas niemieckich targów Dead Island Riptide najprawdopodobniej jest pokazywane za zamkniętymi drzwiami. Czego dowiadujemy się z powyższej grafiki promującej tytuł? Przedstawia ona dwie doskonale znane fanom pierwowzoru postacie, Logana i Purnę. Jest więc coraz bardziej prawdopodobne, że w grze wcielimy się w bohaterów pierwszej części serii i że akcja będzie rozgrywać się tuż po wydarzeniach, których świadkami byliśmy poprzednio.

Dead Island Riptide zostało w dość niekonwencjonalny sposób zapowiedziane na początku czerwca. Za grę, która będzie pełnoprawną odsłoną cyklu, odpowiadają Polacy z Techlandu. Pierwsze konkrety na temat tego dość tajemniczego projektu mamy poznać jeszcze tego lata.

GramTV przedstawia:

Źródło: Gamepur

gamescom 2012 – zapoznaj się z najświeższymi informacjami w naszej specjalnej sekcji!

Komentarze
9
Usunięty
Usunięty
17/08/2012 23:56
Dnia 17.08.2012 o 15:17, zadymek napisał:

> Nie, nie te bezpłciowe postacie... fabularnie i w dialogach DI to była straszna nędza... Nie, nie te bezpłciowe postacie... fabularnie i w dialogach Diablo 2I to była straszna nędza... ;P Traktuj DI jak hack ''n'' slash: będzie ci lżej to przełknąć ;) A propos postaci: jakby POLACY nie próbowali podrabiać HOLLYWOODZKICH postaci to pewnie poszło by im lepiej. Jeśli chodzi o grę to przydała by się fizyka z prawdziwego zdarzenia i więcej możliwości jej wykorzystania a było by "czadowo".

Ale w D2 to postacie się nawet za dużo nie odzywają, a w DI w cutscenkach prawdziwie cierpiałem...

zadymek
Gramowicz
17/08/2012 16:05
Dnia 17.08.2012 o 15:48, Dared00 napisał:

Wiedźmina robiono na podstawie książki. Poza tym, nie dzieje się we współczesnym świecie.

I co z tego? Jak na rynek amerykański to przecież powinny być hollywoodzkie nie? W końcu egzotyka nie jest dla ichnich graczy atrakcyjna:P

Dnia 17.08.2012 o 15:48, Dared00 napisał:

IMO dość ciężko jest stworzyć unikalne, nowatorskie postacie w teraźniejszości.

Tak, za to te fantasy same się robią i nie ma za co im wytykać sztuczności...Nie ma różnicy czy teraz czy "za górami za lasami", dobra postać to nie problem. Zresztą, pomijając pewną przesadę, postaci w DI to niezła koncepcja: ochroniara, raper, spalona gwiazda sportu i recepcjonistka-agentka; ale mogły one zostać lepiej "napisane".

Dared00
Gramowicz
17/08/2012 15:48
Dnia 17.08.2012 o 15:42, zadymek napisał:

Wiedźmina też robiono na zachodni rynek:P

Wiedźmina robiono na podstawie książki. Poza tym, nie dzieje się we współczesnym świecie. IMO dość ciężko jest stworzyć unikalne, nowatorskie postacie w teraźniejszości.




Trwa Wczytywanie