Capcom chce, by Remember Me nie było jednorazowym wystrzałem. Jest zatem szansa, że gra o przenikaniu do cudzych wspomnień przerodzi się w kilkuczęściową serię.
Capcom chce, by Remember Me nie było jednorazowym wystrzałem. Jest zatem szansa, że gra o przenikaniu do cudzych wspomnień przerodzi się w kilkuczęściową serię.
Choć gra ma jeszcze blisko rok do premiery (debiut zaplanowany jest na maj 2013), szef działu marketingu Capcomu na Stany Zjednoczone i Europę już snuje nieco bardziej dalekosiężne plany względem Remember Me. - Nie mogliśmy nie podjąć z nimi współpracy. To daje nam perspektywę długoterminowego partnerstwa z nimi. Marka należy do Capcomu i chcemy pracować nad nią przez długi czas - zapowiada Pattison na łamach MCV.
- Widzimy dla tej marki długoterminową przyszłość i odpowiednio w nią inwestujemy - dodaje. Poniżej prezentujemy kolejne screeny z Remember Me.