Wersja reżyserska Deadly Premonition już w tym roku, powstanie również sequel gry?

Małgorzata Trzyna
2012/08/22 03:07
3
0

Hidetaka „SWERY” Suehiro, projektant Deadly Premonition, powiedział, że myśli o stworzeniu drugiej części gry. Wyraził też nadzieję, że wersja reżyserska Deadly Premonition ukaże się w 10 rocznicę istnienia Access Games.

Wersja reżyserska Deadly Premonition już w tym roku, powstanie również sequel gry?

- Aktualnie jesteśmy na etapie rozmów z wydawcami, więc nie możemy mówić o platformach – powiedział SWERY podczas rozmowy z Eurogamerem. – Sądzę jednak, że zanim nadejdzie następne lato, każdy będzie już miał pewne pojęcie o tej grze. Po ukazaniu się Deadly Premonition wszyscy chcieli wiedzieć, kiedy ukaże się kolejny projekt. Powiedziałem im, że w ciągu dziesięciu lat. Sądzę, że nadal na niego czekają!

SWERY powiedział, że nie wyklucza powstania drugiej części gry. Zapewnił, że stworzenie sequela byłoby dla niego zaszczytem i że często rozmawia o swoich pomysłach z producentem Deadly Premonition.

- W Deadly Premonition próbowałem skupić się na stylu życia i relacjach między postaciami oraz pokazywaniu tych elementów w grze, w której znalazło się miejsce także na tajemnicze morderstwo. Chciałem jednak, żeby ludzie doświadczali codziennych spraw. W nowej grze również będzie to miało duże znaczenie. Znajdzie się w niej także kilka dodatkowych rzeczy, których nie mogłem zrobić wcześniej oraz pewne oryginalne elementy, jak wróżenie z fusów kawy.

- Spotykam się raz w miesiącu z producentem Deadly Premonition i rozmawiamy o różnych rzeczach. Nie zaakceptował on niektórych moich pomysłów. Zasugerowałem, że Deadly Premonition 2 powinno być zrobione tak, jakby Deadly Premonition 1 nigdy nie istniało. Chciałem zacząć wszystko od zera, ale producent powiedział, że nie mógłbym tego zrobić.

GramTV przedstawia:

- Za przykład niech posłuży Spider-Man: jest Spider-Man i Niesamowity Spider-Man, ta sama seria, ale różne światy. Chciałem zrobić coś podobnego, ale usłyszałem „nie”. Producent powiedział, że fani uwielbiają Yorka, więc nadal musi być on protagonistą.

Jeśli chodzi o wersję reżyserską Deadly Premonition, powinna ona ukazać się w 10 rocznicę istnienia Access Games. Na razie musimy jednak czekać na oficjalne ogłoszenie od wydawcy, zanim poznamy szczegóły dotyczące tego tytułu.

- Gra jeszcze nie jest ukończona, ale chciałbym, żebyśmy mogli ją wydać w dziesiątą rocznicę – powiedział SWERY. – Będę mógł podzielić się szczegółowymi informacjami, kiedy wydawca ogłosi to oficjalnie. Na razie traktujcie to jako plotkę. Pracujemy nad wersją reżyserską Deadly Premonition, dopisuję nowe scenariusze. Czy zostaną one wykorzystane, czy nie, jeszcze się okaże.

- Gdy ruszyła sprzedaż Deadly Premonition, otrzymałem masę opinii od użytkowników, uwag i skarg. Mam listę około 200 rzeczy, które można poprawić. Przeglądam tę listę i wybieram elementy, nad którymi warto popracować. Nie mogę mówić, nad czym dokładnie, ale są to rzeczy typu sterowanie i grafika.

Komentarze
3
Usunięty
Usunięty
22/08/2012 12:11

Toporne sterowanie, rozwiązania z 2001 roku, tragiczna oprawa... ale ten klimat! Żeby ci ludzie mieli kasę i w ogóle zasoby ludzkie jak giganci, to by było cudownie, choć i tak jest super.

Usunięty
Usunięty
22/08/2012 09:18

Niech zatrudnią grafików, bo grafika to średni poziom Playstation ... 2!!!Poza tym ta gra jest cholernie klimatyczna i ciekawa.Trochę rozczarowuje walka z monstrami, ale dzieki temu jest trudniej i straszniej. Zapomnij o rozrywaniu potworków na pół za pomocą strzelby. Tu tego nie ma, a potworki to opętani ludzie i są straszni!!!

Usunięty
Usunięty
22/08/2012 07:49

Cholera, strasznie chciałbym by ta gra wyszła na PC. Zawiodłem się na Alanie Wake''u, ta gra to praktycznie Twin Peaks a serial bardzo mi się podobał.




Trwa Wczytywanie