Hidetaka „SWERY” Suehiro, projektant Deadly Premonition, powiedział, że myśli o stworzeniu drugiej części gry. Wyraził też nadzieję, że wersja reżyserska Deadly Premonition ukaże się w 10 rocznicę istnienia Access Games.
Hidetaka „SWERY” Suehiro, projektant Deadly Premonition, powiedział, że myśli o stworzeniu drugiej części gry. Wyraził też nadzieję, że wersja reżyserska Deadly Premonition ukaże się w 10 rocznicę istnienia Access Games.
- Aktualnie jesteśmy na etapie rozmów z wydawcami, więc nie możemy mówić o platformach – powiedział SWERY podczas rozmowy z Eurogamerem. – Sądzę jednak, że zanim nadejdzie następne lato, każdy będzie już miał pewne pojęcie o tej grze. Po ukazaniu się Deadly Premonition wszyscy chcieli wiedzieć, kiedy ukaże się kolejny projekt. Powiedziałem im, że w ciągu dziesięciu lat. Sądzę, że nadal na niego czekają!
SWERY powiedział, że nie wyklucza powstania drugiej części gry. Zapewnił, że stworzenie sequela byłoby dla niego zaszczytem i że często rozmawia o swoich pomysłach z producentem Deadly Premonition.
- W Deadly Premonition próbowałem skupić się na stylu życia i relacjach między postaciami oraz pokazywaniu tych elementów w grze, w której znalazło się miejsce także na tajemnicze morderstwo. Chciałem jednak, żeby ludzie doświadczali codziennych spraw. W nowej grze również będzie to miało duże znaczenie. Znajdzie się w niej także kilka dodatkowych rzeczy, których nie mogłem zrobić wcześniej oraz pewne oryginalne elementy, jak wróżenie z fusów kawy.
- Spotykam się raz w miesiącu z producentem Deadly Premonition i rozmawiamy o różnych rzeczach. Nie zaakceptował on niektórych moich pomysłów. Zasugerowałem, że Deadly Premonition 2 powinno być zrobione tak, jakby Deadly Premonition 1 nigdy nie istniało. Chciałem zacząć wszystko od zera, ale producent powiedział, że nie mógłbym tego zrobić.
- Za przykład niech posłuży Spider-Man: jest Spider-Man i Niesamowity Spider-Man, ta sama seria, ale różne światy. Chciałem zrobić coś podobnego, ale usłyszałem „nie”. Producent powiedział, że fani uwielbiają Yorka, więc nadal musi być on protagonistą.
Jeśli chodzi o wersję reżyserską Deadly Premonition, powinna ona ukazać się w 10 rocznicę istnienia Access Games. Na razie musimy jednak czekać na oficjalne ogłoszenie od wydawcy, zanim poznamy szczegóły dotyczące tego tytułu.
- Gra jeszcze nie jest ukończona, ale chciałbym, żebyśmy mogli ją wydać w dziesiątą rocznicę – powiedział SWERY. – Będę mógł podzielić się szczegółowymi informacjami, kiedy wydawca ogłosi to oficjalnie. Na razie traktujcie to jako plotkę. Pracujemy nad wersją reżyserską Deadly Premonition, dopisuję nowe scenariusze. Czy zostaną one wykorzystane, czy nie, jeszcze się okaże.
- Gdy ruszyła sprzedaż Deadly Premonition, otrzymałem masę opinii od użytkowników, uwag i skarg. Mam listę około 200 rzeczy, które można poprawić. Przeglądam tę listę i wybieram elementy, nad którymi warto popracować. Nie mogę mówić, nad czym dokładnie, ale są to rzeczy typu sterowanie i grafika.