Ekipa Crystal Dynamics pragnie w swoim najnowszym dziele umieścić momenty, które zapadną w pamięć graczy na długo. Karl Stewart raz jeszcze omawia ponadto koncepcję stworzenia Lary Croft.
Ekipa Crystal Dynamics pragnie w swoim najnowszym dziele umieścić momenty, które zapadną w pamięć graczy na długo. Karl Stewart raz jeszcze omawia ponadto koncepcję stworzenia Lary Croft.
Wiele zależeć będzie w tej kwestii od ukazania głównej bohaterki, Lary Croft. - Nie chcemy, by była ona kimś, kto zabija przeciwników z zimną krwią i biega wokoło, strzelając do wszystkich z łuku. Trzeba sobie bowiem uświadomić, że sama prawie została zabita i została zmuszona do tego, by zabić kogoś w całkowicie niekomfortowej sytuacji - podkreśla Stewart.
- Dwoje jej przyjaciół zostało porwanych, a gracz dość szybko dowiaduje się, że to mogła być wina Lary - w końcu to przez nią w ogóle się tam znaleźli. Twoją motywacją jest więc ocalenie przyjaciół - dodaje. Tomb Raider ma zaplanowany termin wydania na pierwszy kwartał przyszłego roku.