Multiplayer w Assassin's Creed III z nowymi elementami do odblokowania co miesiąc

Małgorzata Trzyna
2012/09/03 13:45
4
0

Ubisoft Annecy zapowiedziało, że multiplayer w Assassin's Creed III będzie odgrywał ważniejszą rolę niż w poprzednich odsłonach gry, jeśli chodzi o fabułę. Co miesiąc będziemy mieli okazję dowiedzieć się nowych rzeczy.

Multiplayer w Assassin's Creed III z nowymi elementami do odblokowania co miesiąc

W Assassin’s Creed III w multiplayerze wcielimy się w jednego z ludzi, którzy postanowili skorzystać z oferty Abstergo i kupić sobie Animusa, by „odtwarzać przeszłość w jakości HD”. Nie znamy jeszcze powodów, dla którego firma zdecydowała się na sprzedaż urządzenia, jednak wraz ze zdobywaniem doświadczenia poznamy nieco jej tajemnic. Co miesiąc otrzymamy również nowe wyzwania, które pozwolą nam na odblokowanie nowej zawartości.

- Wraz z postępami w grze i zdobywaniem poziomów dla postaci będziecie otrzymywali dostęp do kolejnych plików i nagrań. Przez cały rok, każdego miesiąca otrzymacie nowe wyzwania pozwalające na odblokowanie nowej zawartości i fragmentów fabuły – powiedział dyrektor multiplayera Assassin's Creed III, Damien Kieken. – Jakie motywy stoją naprawdę za nagłą inicjatywą Abstergo, by udostępnić tak rewolucyjny produkt szerszej publiczności? Produkt, który redefiniuje sposób, w jaki myślimy, sposób, w jaki żyjemy…

Prócz nowych map, postaci i trybów w grze pojawi się również dynamiczny system pogodowy oraz możliwość wykorzystania elementów otoczenia, by dokonać zabójstwa – takich jak butelka lub toporek.

GramTV przedstawia:

- Dynamiczny system pogodowy jest jednym z idealnych przykładów tego, co zrobiliśmy – powiedział Kieken. – Teraz na mapach multiplayer może rozpocząć się ulewa lub zamieć śnieżna, co poważnie ograniczy widoczność, sprawiając, że trudniej będzie zauważyć innych graczy.

W Brotherhood po zdobyciu 50 poziomu, a wraz z nim wszystkich umiejętności i ich ulepszeń, mogliśmy się zmagać z innymi tylko dla własnej przyjemności. W Revelations mogliśmy awansować i otrzymywać dostęp do kolejnych plików Abstergo, a później – zdobywać kolejne poziomy prestiżu, jednak nie dla wszystkich posiadanie nowego awatara i wyższej liczby przy gwiazdce było wystarczająco motywujące, by grać dalej. System comiesięcznych wyzwań w Assassin’s Creed III powinien jednak przyczynić się do tego, by wielu graczy zostało na dłużej w multiplayerze.

Assassin’s Creed III ukaże się 31 października na PS3 i Xboksie 360, 23 listopada na PC, a po premierze Wii U trafi również na konsolę Nintendo.

Źródło

Komentarze
4
Sanders-sama
Gramowicz
03/09/2012 15:01
Dnia 03.09.2012 o 14:47, IlidanDA napisał:

Dodatkowo oni sobie zarobią, za DLC z nowymi postaciami.

Nie zapominaj o DLC z dodatkowymi, starymi mapkami z Brotherhooda i Revelations ;-)

Usunięty
Usunięty
03/09/2012 14:47
Dnia 03.09.2012 o 14:39, FERRARI4 napisał:

jak by komu byl potrzebny multiplayer w takich grach jak assassins creed. zamiast sie bawic w multi mogliby lepiej dopracowac kampanie i zrobic ja troche dluzsza. tak jak np. w assassins creed 1 i 2 w ktorej niebylo opcji multiplayer.

Ale multi przedłuża żywotność gry. W kampanie pograsz kilka razy i tyle. A w trybie wieloosobowym masz rywalizację, chcesz mieć najlepszą postać etc. Z multi dowiadujesz się nowych wiadomości z AC.Dodatkowo oni sobie zarobią, za DLC z nowymi postaciami.

Usunięty
Usunięty
03/09/2012 14:39

jak by komu byl potrzebny multiplayer w takich grach jak assassins creed. zamiast sie bawic w multi mogliby lepiej dopracowac kampanie i zrobic ja troche dluzsza. tak jak np. w assassins creed 1 i 2 w ktorej niebylo opcji multiplayer.




Trwa Wczytywanie