Ubisoft Annecy zapowiedziało, że multiplayer w Assassin's Creed III będzie odgrywał ważniejszą rolę niż w poprzednich odsłonach gry, jeśli chodzi o fabułę. Co miesiąc będziemy mieli okazję dowiedzieć się nowych rzeczy.
Ubisoft Annecy zapowiedziało, że multiplayer w Assassin's Creed III będzie odgrywał ważniejszą rolę niż w poprzednich odsłonach gry, jeśli chodzi o fabułę. Co miesiąc będziemy mieli okazję dowiedzieć się nowych rzeczy.
W Assassin’s Creed III w multiplayerze wcielimy się w jednego z ludzi, którzy postanowili skorzystać z oferty Abstergo i kupić sobie Animusa, by „odtwarzać przeszłość w jakości HD”. Nie znamy jeszcze powodów, dla którego firma zdecydowała się na sprzedaż urządzenia, jednak wraz ze zdobywaniem doświadczenia poznamy nieco jej tajemnic. Co miesiąc otrzymamy również nowe wyzwania, które pozwolą nam na odblokowanie nowej zawartości.
- Wraz z postępami w grze i zdobywaniem poziomów dla postaci będziecie otrzymywali dostęp do kolejnych plików i nagrań. Przez cały rok, każdego miesiąca otrzymacie nowe wyzwania pozwalające na odblokowanie nowej zawartości i fragmentów fabuły – powiedział dyrektor multiplayera Assassin's Creed III, Damien Kieken. – Jakie motywy stoją naprawdę za nagłą inicjatywą Abstergo, by udostępnić tak rewolucyjny produkt szerszej publiczności? Produkt, który redefiniuje sposób, w jaki myślimy, sposób, w jaki żyjemy…
Prócz nowych map, postaci i trybów w grze pojawi się również dynamiczny system pogodowy oraz możliwość wykorzystania elementów otoczenia, by dokonać zabójstwa – takich jak butelka lub toporek.
- Dynamiczny system pogodowy jest jednym z idealnych przykładów tego, co zrobiliśmy – powiedział Kieken. – Teraz na mapach multiplayer może rozpocząć się ulewa lub zamieć śnieżna, co poważnie ograniczy widoczność, sprawiając, że trudniej będzie zauważyć innych graczy.
W Brotherhood po zdobyciu 50 poziomu, a wraz z nim wszystkich umiejętności i ich ulepszeń, mogliśmy się zmagać z innymi tylko dla własnej przyjemności. W Revelations mogliśmy awansować i otrzymywać dostęp do kolejnych plików Abstergo, a później – zdobywać kolejne poziomy prestiżu, jednak nie dla wszystkich posiadanie nowego awatara i wyższej liczby przy gwiazdce było wystarczająco motywujące, by grać dalej. System comiesięcznych wyzwań w Assassin’s Creed III powinien jednak przyczynić się do tego, by wielu graczy zostało na dłużej w multiplayerze.Assassin’s Creed III ukaże się 31 października na PS3 i Xboksie 360, 23 listopada na PC, a po premierze Wii U trafi również na konsolę Nintendo.