Z rocznego raportu finansowego Capcomu wynika, że firma chce położyć większy nacisk na dystrybucję cyfrową i na gry tworzone w zespołach składających się z nie więcej niż 100 osób.
Z rocznego raportu finansowego Capcomu wynika, że firma chce położyć większy nacisk na dystrybucję cyfrową i na gry tworzone w zespołach składających się z nie więcej niż 100 osób.
Zespoły tworzące najważniejsze tytuły zostaną ograniczone do 100 osób, jednocześnie będą powstawały liczne sequele – czytamy w raporcie. – Zorganizowanie struktury developerskiej na dużą skalę w celu skrócenia procesu tworzenia jest również niezbędne, zamierzamy wzmocnić wewnętrzny proces rekrutacji pracowników.
Dodatkowo zwiększymy liczbę tytułów wydawanych w ciągu roku i powiększymy przychody, wykorzystując hybrydowy model, w którym głównymi częściami projektu zajmie się wewnętrzne Capcom, natomiast przetwarzanie zostanie zlecone zewnętrznym firmom developerskim.
Firma planuje skrócić cykl sprzedaży do 2,5 roku i udostępniać DLC odpowiednio w pierwszym i drugim roku. 20 procent funduszy zamierza inwestować w nowe projekty.