Ed Boon, przedstawiciel NetherRealm, powiedział, że jeśli studio ma stworzyć sequel bijatyki z 2011 roku, nie może ograniczyć się do zaprojektowania nowych bohaterów.
Ed Boon, przedstawiciel NetherRealm, powiedział, że jeśli studio ma stworzyć sequel bijatyki z 2011 roku, nie może ograniczyć się do zaprojektowania nowych bohaterów.
Boon zauważył, że sequele niektórych bijatyk serwują jedynie nowe postacie i identyczną rozgrywkę w lepszej oprawie graficznej, przez co znalazły znacznie mniej nabywców. Nie chce powtórzyć tego samego błędu i zapewnia, że jeśli NetherRealm rozpocznie prace nad następnym Mortal Kombat, zaoferuje coś, czego nigdy wcześniej nie było. Uważa, że cel ten będzie znacznie łatwiejszy do zrealizowania, gdy pojawi się nowa generacja konsol.
- Filozoficznie rzecz ujmując, nie sądzę, żebyśmy mogli pozwolić sobie na dodanie nowych postaci, pozostawiając resztę elementów bez zmian w naszym następnym Mortal Kombat – powiedział Boon podczas rozmowy z CVG. – Na pewno chcemy zrobić coś nowego. Jeśli wydaje się nową edycję gry na tę samą konsolę, nie można zapewnić zupełnie innych doświadczeń. Jestem pewien, że gdybyśmy mieli stworzyć Mortal Kombat na platformy następnej generacji, bylibyśmy w stanie zapewnić zupełnie odmienne wrażenia.