Coraz więcej firm decyduje, że będzie wykorzystywać model free-to-play. Do grona takich studiów dołączyło Relic, które próbowało już swoich sił z Company of Heroes Online.
Coraz więcej firm decyduje, że będzie wykorzystywać model free-to-play. Do grona takich studiów dołączyło Relic, które próbowało już swoich sił z Company of Heroes Online.
Relic poszukuje pracowników na stanowiska dyrektora kreatywnego, starszego projektanta i kierownika produkcji, który powinien „być kreatywnym i biznesowym wizjonerem, jak również ambasadorem produktów Free-to-Play Relic, zapewniając długoterminowy, komercyjny sukces i zdobywając uznanie krytyków. Kierownik Produkcji będzie odpowiedzialny za rozwój i wprowadzanie udanych produktów na rynek oraz realizowanie długoterminowych celów Studia”.
Firma ma już na koncie jedną produkcję free-to-play, Company of Heroes Online. Gra została wydana w Chinach i w Korei Południowej w 2009 roku, reszta świata mogła wziąć jedynie udział w beta-testach, które rozpoczęły się we wrześniu 2010 i zakończyły pod koniec marca 2011. Ostatnią grą Relic jest Warhammer 40,000: Space Marine, które ukazało się w 2011 roku; aktualnie developerzy pracują nad Company of Heroes 2, którego premiera planowana jest na początek 2013.