Far Cry 3 - wymagania sprzętowe ujawnione. Konieczna aktywacja na platformie Uplay

Mateusz Stanisławski
2012/09/25 18:52

[Zaktualizowano] Dowiedz się już teraz, czy Twój pecet uciągnie Far Cry’a 3Ubisoft właśnie opublikował zarówno minimalne, jak i rekomendowane wymagania sprzętowe tej strzelanki.

Far Cry 3 - wymagania sprzętowe ujawnione. Konieczna aktywacja na platformie Uplay

Ujawnione konfiguracje raczej nie zaskakują, choć pierwszy lepszy sprzęt może nie zapewnić płynnej animacji, szczególnie jeśli będziecie chcieli włączyć większość wodotrysków graficznych i odpalić tytuł w wysokiej rozdzielczości. Zresztą spójrzcie sami:

Minimalne wymagania sprzętowe Far Cry’a 3:

  • procesor Intel Core2 Duo E6700 (2,66 GHz) lub AMD Athlon 64 X2 6000+ (3,00 GHz);
  • 4 GB pamięci RAM;
  • karta graficzna z 512 MB (DirectX 9.0, Shader Model 4.0).

Rekomendowane wymagania sprzętowe Far Cry’a 3:

  • procesor Intel Core i3-530 lub AMD Phenom II X2 565;
  • 6 GB pamięci RAM;
  • karta graficzna z 1024 MB (DirectX 11, Shader Model 4.0).

Wysoce rekomendowane (hi-performance) wymagania sprzętowe Far Cry’a 3:

  • procesor Intel Core i7-2600K lub AMD FX-4150;
  • 8 GB pamięci RAM;
  • karta graficzna z 1024 MB (DirectX 11, Shader Model 4.0).

Lista wspieranych kart graficznych:

  • ATI Radeon HD z serii 2900/3000/4000/5000/6000/7000
  • NVIDIA GeForce z serii GTX 8800/GTX 9000/GT 200/GT 400/GT 500/GT 600

GramTV przedstawia:

Far Cry 3 w wersji na komputery osobiste oraz konsole PlayStation 3 i Xbox 360 (powstanie edycji na Wii U jest mało prawdopodobne) zadebiutuje 29 listopada bieżącego roku. Nadwiślańskim wydawcą jest firma Cenega, która wyposaży produkcję w polskie napisy. Korzystając ze sposobności, polecamy zapoznać się z naszymi wrażeniami z ogrywania przedpremierowej wersji tego shootera Ubisoftu.

Aktualizacja: serwis Blue’s News opublikował przykładowe konfiguracje oparte na konkretnych podzespołach firm NVIDIA i AMD – konkretyzują one niektóre aspekty powyższych wymagań sprzętowych. Z innych wieści dowiadujemy się, że jednorazowa aktywacja pecetowej wersji gry odbędzie się za pośrednictwem usługi Uplay (wymagane połączenie z siecią).

„Po tej jednokrotnej aktywacji grać będzie można online i korzystać między innymi z nowych społecznościowych funkcji w trybach single i multi (na przykład Friends, Party i Chat) albo przejść z poziomu ustawień platformy Uplay w stan offline, by bez dalszego łączenia się z siecią grać wyłącznie w formy zabawy dedykowane pojedynczemu graczowi.” – czytamy.

Komentarze
62
Usunięty
Usunięty
27/09/2012 22:32

Tak w ogóle to patrzenie na wymagania gier to głupota totalna. O to przykładMamy trzy gry:Battlefield Heroes:CPU: Intel Pentium 4/AMD Athlon 1.0 GHzRAM: 512 MB (1Gb dla Windows Vista)Karta Graficzna: Karta graficzna zgodna z DirectX, o 64MB pamięci, Pixel shader 2.0 i wyżejCrysis 2* CPU: Intel Core 2 Duo 2GHz, AMD Athlon 64 X2 2Ghz lub lepszy* RAM: 2 GB* HDD: 9 GB* GPU: nVidia 8800GT 512Mb RAM, ATI 3850HD 512Mb RAM lub lepszaDevil May Cry 4Procesor: Intel Pentium 4 3GHz lub jego odpowiednik AMDKarta graficzna: GeForce 6600 z 256MB pamięci RAMRAM: 512MB dla Windows XP i 1GB dla Windows VistaOto parametry mojego starego kompa:AMD Sempron 2GHzGF 6800 GS/XT1GB RAMOto parametry nowego kompa:PDC E5200 3.44 GHz4GB RAMGF 9600 GTI jak to wygląda w praktyce? Tak więc na starym kompie taki Battlefield Heroes ciął się w najniższej rozdziałce i detalach w sytuacji gdy na ekranie było kilku ludków mimo iż posiadałem o wiele lepszy komputer niż ten zalecany. DMC 4 natomiast mimo wyraźnie wyższych wymagań hulał na niskich w 1280x1024 bez zająknięcia. Na nowym kompie działa mi natomiast Crysis 2 w 1024x768 i średnich detalach (przy stabilnej wartości fps 40+)mimo tego iż wedle wymagań maks dla tej karty to powinny być niskie detale i najniższa rozdzielczość.Jaki wniosek? Wymagania na pudełkach gówno mówią, żeby NAPRAWDĘ wiedzieć jakie wymagania ma gra trzeba samemu zagrać, albo poczekać na pierwsze opinie, a nie kierować się spekulacjami. Wiele jest np opinii, że na Pentium Dual Core raczej się w GTA IV nie pogra.... dziwne, jakoś wedle testów E5200 3,75 GHz w połączenu z GTX 275 pozwala na full hd i maks detale:)

Usunięty
Usunięty
27/09/2012 21:20

Wysoce rekomendowane :) Ta opcja jest poza moim zasięgiem na całej linii. Ale rekomendowane .. ale bez DX11 -_-" Czyli będzie działało na DX10 + bajery z DX11 :P Wszystko zależy jak będzie zoptymalizowana gra. Patrząc po wymaganiach, raczej może być z tym problem. Max Payne mi gładziutko wchodził na full DX10. Zobaczymy.

kalif1855
Gramowicz
27/09/2012 01:24

z moim i7 2700k i GTX 680 nie mam powodów do zmartwień wymagania mam aż nadto




Trwa Wczytywanie