Project Eternity najprawdopodobniej pozostanie pecetowym exclusive'em. Jak mówi Feargus Urquhart, produkcja ta tworzona jest z myślą o komputerach i trudno byłoby ją dostosować do innych platform.
Project Eternity najprawdopodobniej pozostanie pecetowym exclusive'em. Jak mówi Feargus Urquhart, produkcja ta tworzona jest z myślą o komputerach i trudno byłoby ją dostosować do innych platform.
- Nie chcę przez to powiedzieć, że gry konsolowe są gorsze, są po prostu inne. Jest przecież wielka różnica między konsolowym Baldur’s Gate: Dark Alliance a pecetowym Baldur's Gate II. Nie chcemy stworzyć czegoś pomiędzy, czegoś, co będzie stało jedną nogą po jednej stronie, a drugą po drugiej. Wyznajemy zasadę albo-albo i w tym przypadku zdecydowaliśmy się na zrobienie gry komputerowej - dodał Urquhart.
Przypomnijmy, że Project Eternity powstaje dzięki wyjątkowo udanej zbiórce pieniędzy na Kickstarterze.