Ubisoft przygotował specjalne animacje z myślą o mieszkańcach gospodarstwa Connora. W grze będziemy mogli przyglądać się ich pracy i codziennym czynnościom.
Ubisoft przygotował specjalne animacje z myślą o mieszkańcach gospodarstwa Connora. W grze będziemy mogli przyglądać się ich pracy i codziennym czynnościom.
- Jest pewna rzecz, która podoba mi się w gospodarstwie – powiedział dyrektor kreatywny Assassin's Creed III, Alex Hutchinson. – Gdy jesteś w mieście, jesteś anonimowy, wtapiasz się w tłum, ale gdy jesteś w domu, wszyscy znają twoje imię. Oczywiście, nie wiedzą, że jesteś asasynem, po prostu żyją własnym życiem, chodzą do karczmy – zakładając, że sprowadziłeś tam karczmarza.
Connor będzie oferował pomoc różnym ludziom, którzy znaleźli się w tarapatach, nie tylko ich ratując od śmierci, ale także oferując schronienie w swoim domostwie. Na tym jednak nie koniec, każda z tych osób będzie mogła zlecać dodatkowe zadania. Przykładowo, jeśli nasz protagonista ocali stolarza, który wpadł do rzeki, człowiek ten zacznie wykorzystywać drzewo dostarczane przez drwala i robić z niego beczki na sprzedaż, a po wykonaniu dla niego dodatkowych misji – różne inne, ciekawe przedmioty. Gracz będzie mógł przyglądać się pracy mieszkańców i podziwiać specjalnie przygotowane, skomplikowane animacje. W gospodarstwie ma zamieszkać 35 osób, każda z nich wykonywać osiem różnych czynności: przykładowo, będzie można przez dwie minuty przypatrywać się, jak rzeźnik rozcina świnię. Co więcej, jedna z misji „Encyclopaedia of the Common Man” będzie polegała na zebraniu informacji o życiu zwykłych mieszkańców wioski. Rendery niektórych z nich znajdziecie w naszym poprzednim wpisie.
Assassin’s Creed III zadebiutuje 31 października na PS3 i Xboksie 360, 23 listopada na PC.