W sieci zagościł bardzo długi materiał wideo poświęcony Survarium. Autorzy gry opowiadają między innymi jednej z dostępnych frakcji oraz smakowicie zapowiadającej się warstwie technicznej.
W sieci zagościł bardzo długi materiał wideo poświęcony Survarium. Autorzy gry opowiadają między innymi jednej z dostępnych frakcji oraz smakowicie zapowiadającej się warstwie technicznej.
Na pierwszy ogień idzie frakcja Scavengers. Jej reprezentanci specjalizują się w kasowaniu oponentów z dalszych odległości, choć za sprawą zróżnicowanego ekwipunku – w którym znajdzie się zabójczy na krótkich dystansach TOZ-34, doskonale znany fanom serii S.T.A.L.K.E.R – nie będzie można ich lekceważyć również w bardziej bezpośrednich potyczkach. Wcielając się przedstawiciela tej grupy, nierzadko będziemy się skradać, a równie ważnymi co narzędzia mordu elementami ekwipunku będą liczne artefakty.
Powyższe dev diary to również prezentacja miejscówki Rudnya, odkrytej właśnie przez Scavengers. Ulokowany w pobliżu czarnobylskiej elektrowni teren będzie podzielony na trzy mniej lub bardziej zdewastowane przez tajne eksperymenty biologiczne strefy, w których znajdziemy areny przeznaczone do starć na najróżniejszych dystansach.
Ostatnia część filmu została poświęcona warstwie technicznej tytułu. Jak możemy się dowiedzieć, Survarium zaoferuje fajnostki graficzne oparte na DirectX 11. Autorzy zdradzili, że do odpalenia produkcji niezbędny będzie pecet z wielordzeniowym procesorem, kartą graficzną na poziomie GeForce’a 8800 i 2 GB pamięci RAM.
Survarium zagości wyłącznie na blaszakach dopiero pod koniec 2013 roku. Przypominamy, że dzisiaj w sieci pojawiło się również kilka świeżych screenów promujących ten ambitny projekt twórców serii S.T.A.L.K.E.R. Jak ujawniono pod koniec właśnie opublikowanego materiału wideo, w przyszłości możemy się spodziewać kolejnego dev diary, w którym zostaną zaprezentowane między innymi lokacja School i frakcja Black Market.