Assassin's Creed III: jakie były główne założenia gry?

Małgorzata Trzyna
2012/10/02 12:19
4
0

Dyrektor kreatywny Assassin’s Creed III, Alex Hutchinson wyjaśnił powody stojące za niektórymi rozwiązaniami w grze. Zdradził również kilka nowych szczegółów.

Assassin's Creed III: jakie były główne założenia gry?

Podczas imprezy Eurogamer Expo Hutchinson zaprezentował Assassin’s Creed III, opowiadając o najważniejszych funkcjach w grze i wyjaśniając, w jaki sposób twórcy poradzili sobie z niektórymi zadaniami.

  • Podobnie jak w poprzednich częściach, najważniejszymi założeniami Assassin’s Creed III są 3 filary: nawigacja, walka i ukrywanie się w tłumie
  • W poprzednich częściach można było wspinać się tylko na budynki i na skały, twórcy postanowili, że tym razem drzewa nie będą tylko słupami blokującymi drogę
  • Przejścia pomiędzy różnymi warunkami pogodowymi będą płynne; deszcz zbuduje nastrój, a mgła ograniczy widoczność
  • Connor będzie mógł ukrywać się w wysokiej trawie i wykorzystywać nową broń służącą do cichego pozbywania się wrogów, a to oznacza większe możliwości skrytego działania
  • Chociaż wydarzenia w grze będą toczyć się w czasie rewolucji amerykańskiej i weźmiemy udział w kluczowych wydarzeniach wojny, Connor nie będzie starał się jej wygrać, jak Mel Gibson z filmu Patriota; jego zadaniem będzie walka z Templariuszami, których celem jest kontrolowanie ludzkości
  • Misje poboczne nie muszą być wierne historycznie
  • W czasie podróżowania po świecie gry będziemy mogli natknąć się na szpiegów i przemytników
  • W grze znajdzie się system craftingu oraz gry planszowe z XVIII wieku, pozwalające na zabicie czasu
  • W Assassin’s Creed III będziemy mogli wykonywać kilka misji jednocześnie: przykładowo, udając się na misję Liberty Tree będziemy mogli po drodze rozłożyć w lesie pułapki, by zdobyć skóry na sprzedaż, a jeśli natkniemy się na przemytników, wyeliminować ich po cichu, wykonując w ten sposób jedno z zadań klubu
  • Na potrzeby gry zespół stworzył rzeczywiste makiety budynków i miast, ponieważ okazało się to prostszym i tańszym rozwiązaniem niż budowa wirtualnych modeli 3D
  • Connor spotka w grze znane osobistości, takie jak Jerzy Waszyngton, Benjamin Franklin i Charles Lee, a poznanie tych ludzi ma sprawić podobną przyjemność jak poznanie Leonardo w Assassin’s Creed II
  • Zanim zdecydowano się na ostateczny wygląd stroju Connora, twórcy zastanawiali się nad różnymi wariantami; modyfikowali strój Ezio, aż otrzymali zamierzony efekt: połączenie kultury Mohawków, mody amerykańskiej i stylu Asasyna
  • Connor dysponuje znacznie większym zestawem animacji niż Ezio, pojedynczej czynności przypisano ich co najmniej kilka; wszystkie łączą się w płynne sekwencje.

GramTV przedstawia:

Assassin's Creed III ukaże się 31 października na PS3 i Xboksie 360, 23 listopada na PC. Gra trafi również na Wii U.

Komentarze
4
Usunięty
Usunięty
05/10/2012 13:51
Dnia 02.10.2012 o 13:00, Piotr13PL napisał:

Charles Lee? :D Ciekaw jestem czy bedą jakieś nawiązania do Poniatowskiego :D

Wiem, że ta postać wygląda dziwnie znajomo: http://www.gram.pl/upl/galerie/5716/2012092613302412.jpgA, to właśnie młody Lee jest. http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Charles_Lee

DambialkoX
Gramowicz
05/10/2012 13:17

Ponoć miał się pojawić Kościuszko słyszałem :D

Usunięty
Usunięty
02/10/2012 13:48

Może Endjru Tadek Bonawentura Kościuszko będzie XD




Trwa Wczytywanie