Crystal Dynamics: posiadacze mocnych pecetów będą "bardzo, bardzo zadowoleni" z Tomb Raidera

Mateusz Stanisławski
2012/10/05 21:00

Brian Horton ze studia Crystal Dynamics zdradził kilka szczegółów na temat blaszakowej wersji Tomb Raidera. Dowiedzieliśmy się między innymi, że gra zaoferuje tekstury w wysokiej rozdzielczości.

Crystal Dynamics: posiadacze mocnych pecetów będą

Pecetowe wersje gier, które zostały wysmażone pod czujnym okiem Square Enix, mogą się pochwalić stosunkowo porządnym wykonaniem technicznym. Czy również w przypadku nadchodzącego Tomb Raidera blaszakowcy będą mogli się cieszyć z solidnie obrobionej edycji? Wypowiedź jednego z twórców produkcji nie pozostawia wątpliwości.

– Poświęciliśmy dużo czasu na upewnianie się, że poziom wykonania w przypadku tej wersji jest wystarczająco wysoki dla osób, które miały kontakt z grami z serii Tomb Raider wyłącznie na komputerach osobistych. Mamy specjalny zespół ludzi, który dba o to, by wrażenia płynące z rozgrywki na pecetach były porównywalne z tym, czego doświadczą konsolowcy, i który stara się robić użytek z największych zalet danej platformy – powiedział Brian Horton ze studia Crystal Dynamics.

– Będziemy mieli takie rzeczy jak opcjonalnie włączane tekstury w wysokiej rozdzielczości. Pojawi się wiele tego typu detali, o których nie mogę jednak teraz mówić, ale pecetowa wersja z pewnością sprawi, że osoby posiadające potężny sprzęt będą bardzo, bardzo szczęśliwe – dodał.

GramTV przedstawia:

Przypominamy, że Tomb Raider trafi do sprzedaży na początku marca przyszłego roku. Nadchodząca produkcja studia Crystal Dynamics, którą na terenie naszego kraju wyda Cenega, doczeka się pełnej polskiej wersji językowej.

Źródło: Edge Online

Komentarze
16
Usunięty
Usunięty
06/10/2012 16:25
Dnia 06.10.2012 o 15:26, diabolo20 napisał:

Akurat w deux ex niewidziałem teselacji ale gra jest fantastycznie zoptymalizowana

A tego to ja nie neguje.

Usunięty
Usunięty
06/10/2012 15:26
Dnia 06.10.2012 o 10:14, Zgreed66 napisał:

> Tesselacja i oświetlenie z DX11 w Hitmanie: > http://www.gamefront.com/hitman-absolutions-pc-only-features-include-dx11-and-pc-ui/ Szczerze? Global Illumination, to tak naprawdę DX 10.1. Nie wiem ile będzie teselacji, to ją sobie podaruję. Czasem ciężko ją znaleźć :P Bokeh wydaje się ciekawym pomysłem i chyba faktycznie wymaga DX11, choć to "detal". No i teoretycznie wsparcie DX 11 kończy się na Eyefinity i HD3D. A to faktycznie wymaga kompa, ale nie wiem nawet jaki promil graczy tego używa ;p No i należy liczyć jeszcze rozdzielczość FHD (w której też sam nie gram) Przypomnina mi się w sumie sytuacja z Parralax Occlusion Mappingiem i DX11 w Crysis 2, podczas gdy był dostępny od biednych Radeonów X1800 (czyli DX9.0c). Ze Sleeping Dogsami miałem do czynienia tylko tyle aby stwierdzić, ze... zgodziłbym się z Kottickiem (Boziu co ja wypisuje). Grafika, a raczej garść efektów to jednak nie wszystko... W Deux Exie też chyba tylko tesselacji nie miałem dostępnej o ile się nie myle. SSAO już miałem (A mam Radeona 4870 - SSAO od DX10 bodaj jest). Skonczyło się na tym, ze nawet AA włączyłem :) (choć kompletnie nie potrzebne było)

Akurat w deux ex niewidziałem teselacji ale gra jest fantastycznie zoptymalizowana

Usunięty
Usunięty
06/10/2012 10:14
Dnia 06.10.2012 o 01:02, Cthulhu_X napisał:

Tesselacja i oświetlenie z DX11 w Hitmanie: http://www.gamefront.com/hitman-absolutions-pc-only-features-include-dx11-and-pc-ui/

Szczerze?Global Illumination, to tak naprawdę DX 10.1.Nie wiem ile będzie teselacji, to ją sobie podaruję. Czasem ciężko ją znaleźć :PBokeh wydaje się ciekawym pomysłem i chyba faktycznie wymaga DX11, choć to "detal".No i teoretycznie wsparcie DX 11 kończy się na Eyefinity i HD3D.A to faktycznie wymaga kompa, ale nie wiem nawet jaki promil graczy tego używa ;pNo i należy liczyć jeszcze rozdzielczość FHD (w której też sam nie gram)Przypomnina mi się w sumie sytuacja z Parralax Occlusion Mappingiem i DX11 w Crysis 2, podczas gdy był dostępny od biednych Radeonów X1800 (czyli DX9.0c).Ze Sleeping Dogsami miałem do czynienia tylko tyle aby stwierdzić, ze... zgodziłbym się z Kottickiem (Boziu co ja wypisuje).Grafika, a raczej garść efektów to jednak nie wszystko... W Deux Exie też chyba tylko tesselacji nie miałem dostępnej o ile się nie myle.SSAO już miałem (A mam Radeona 4870 - SSAO od DX10 bodaj jest). Skonczyło się na tym, ze nawet AA włączyłem :) (choć kompletnie nie potrzebne było)




Trwa Wczytywanie