Brian Horton ze studia Crystal Dynamics zdradził kilka szczegółów na temat blaszakowej wersji Tomb Raidera. Dowiedzieliśmy się między innymi, że gra zaoferuje tekstury w wysokiej rozdzielczości.
Brian Horton ze studia Crystal Dynamics zdradził kilka szczegółów na temat blaszakowej wersji Tomb Raidera. Dowiedzieliśmy się między innymi, że gra zaoferuje tekstury w wysokiej rozdzielczości.
– Poświęciliśmy dużo czasu na upewnianie się, że poziom wykonania w przypadku tej wersji jest wystarczająco wysoki dla osób, które miały kontakt z grami z serii Tomb Raider wyłącznie na komputerach osobistych. Mamy specjalny zespół ludzi, który dba o to, by wrażenia płynące z rozgrywki na pecetach były porównywalne z tym, czego doświadczą konsolowcy, i który stara się robić użytek z największych zalet danej platformy – powiedział Brian Horton ze studia Crystal Dynamics.
– Będziemy mieli takie rzeczy jak opcjonalnie włączane tekstury w wysokiej rozdzielczości. Pojawi się wiele tego typu detali, o których nie mogę jednak teraz mówić, ale pecetowa wersja z pewnością sprawi, że osoby posiadające potężny sprzęt będą bardzo, bardzo szczęśliwe – dodał.
Przypominamy, że Tomb Raider trafi do sprzedaży na początku marca przyszłego roku. Nadchodząca produkcja studia Crystal Dynamics, którą na terenie naszego kraju wyda Cenega, doczeka się pełnej polskiej wersji językowej.
Źródło: Edge Online