Ekipa Relic Entertainment zastanawiała się nad stworzeniem dodatku do pierwszego Company of Heroes, którego akcja toczyłaby się na froncie wschodnim. Okazało się to jednak niemożliwe.
Ekipa Relic Entertainment zastanawiała się nad stworzeniem dodatku do pierwszego Company of Heroes, którego akcja toczyłaby się na froncie wschodnim. Okazało się to jednak niemożliwe.
Tematykę tę porusza dopiero Company of Heroes 2, a jest to możliwe dzięki wdrożeniu technologii ColdTech. - Wcześniej zastanawialiśmy się nad stworzeniem dodatku do pierwszej części, którego akcja toczyłaby się na froncie wschodnim. Nie mogliśmy jednak zrobić śniegu czy pękającego lodu. Na silniku oryginalnej gry nie byliśmy w stanie stworzyć prawdziwie zimowych warunków atmosferycznych - dodaje.
Tymczasem autorzy Company of Heroes 2 od początku zapowiadają, że śnieg odegra bardzo ważną rolę - z jednej strony spowolni poruszające się po nim jednostki, z drugiej posłuży im za kamuflaż. A to dopiero początek możliwości stwarzanych przez zimową aurę.