Epic Games ogłosiło dzisiaj, że wykupiło People Can Fly. Miało to pewien związek z odejściem ze studia jego założycieli. Nie musimy jednak obawiać się o przyszłość gier tworzonych w PCF.
Epic Games ogłosiło dzisiaj, że wykupiło People Can Fly. Miało to pewien związek z odejściem ze studia jego założycieli. Nie musimy jednak obawiać się o przyszłość gier tworzonych w PCF.
- Zainwestowaliśmy podwójnie w People Can Fly. Zawsze chcieliśmy to zrobić – powiedział wiceprezes Epic Games, Mark Rein, dodając, że odejście założycieli PCF odbyło się w miłej atmosferze i zapewniając, że w przyszłości ścieżki Epic i Adriana Chmielarza jeszcze się skrzyżują.
Rein wspomniał, że współpraca Epic i People Can Fly rozpoczęła się, gdy studio pracowało nad Painkillerem i chciało uzyskać licencję na wykorzystanie silnika Unreal Engine. PCF wywarło tak duże wrażenie projektem, grafikami i stworzonym prototypem gry, że Epic postanowiło zainwestować w tych niezwykle utalentowanych ludzi, zlecając stworzenie nowego projektu, czyli Gears of War na PC. Aktualnie PCF pracuje nad prequelem serii, Gears of War: Judgment.