Podczas konferencji prasowej w Londynie Sony zaprezentowało nową wersję swojego cyfrowego sklepu i zapowiedziało wprowadzenie nowych funkcji.
Podczas konferencji prasowej w Londynie Sony zaprezentowało nową wersję swojego cyfrowego sklepu i zapowiedziało wprowadzenie nowych funkcji.
PlayStation Store doczeka się zupełnie odmienionego wyglądu, gdzie nowa zawartość będzie lepiej wyeksponowana, a przeprojektowany interfejs ma zawierać sekcje z grami, filmami i TV na stronie głównej. Do wyświetlania zawartości zostanie wykorzystany cały ekran i wszystko będzie się skalować tak, by z systemu mogli korzystać również ci, którzy nie posiadają telewizorów HD. Zamiast niebieskiego tła będą wyświetlani bohaterowie popularnych gier, jak np. Assassin’s Creed III czy FIFA 13. Strony mają się przewijać od lewej do prawej, dzięki czemu użytkownicy zyskają łatwy dostęp do oferty. Takie same zmiany zostaną wprowadzone do sekcji z filmami.
Zmianie ulegnie również system wyszukiwania: po wpisaniu kilku liter pojawi się ograniczona lista opcji, użytkownicy będą mogli korzystać ze skrótów (jak np. MW3) a błędnie wpisane tytuły, jak np. Mas Efect, będą poddawane automatycznej korekcie. Wyniki będzie można filtrować według typu produktu, ceny albo obsługiwanych urządzeń peryferyjnych. Oferty na PS Vitę i PS3 zostaną podzielone na dwa osobne katalogi, natomiast wyszukiwarka zwróci rezultaty dla wszystkich platform. Użytkownik będzie mógł również skorzystać z możliwości przeglądania całej oferty związanej z wybranym tytułem, mając w jednym miejscu odnośniki do dem, pełnych gier, DLC, zrzutów ekranu i motywów.
Poniżej znajdziecie kilka screenów przedstawiających nowy interfejs PS Store.