Jak używać narzędzi REDkit? Zobacz wideo. Trwa beta, premiera w 2013

Patryk Purczyński
2012/10/19 08:36
9
0

CD Projekt RED na wczorajszej konferencji zajął się nie tylko grą Cyberpunk 2077 i Wiedźminem 2, ale poświęcił też kilka słów na temat narzędzi REDkit dla modderów.

Jak używać narzędzi REDkit? Zobacz wideo. Trwa beta, premiera w 2013

Narzędzie pozwalające na tworzenie zaawansowanych modów do Wiedźmina 2, REDkit, zostało zaprezentowane w wersji beta na wczorajszej konferencji CD Projekt RED. - To świeże podejście do kreacji RPG-ów. Żadne inne narzędzie nie umożliwia tworzenia z tak dużą łatwością przygód, w których wybory gracza faktycznie mają znaczenie - komplementował Paweł Panasiuk, jeden z twórców REDkitu.

Obecnie narzędzie znajduje się w fazie zamkniętych beta-testów, do których zaproszono ponad 100 zespołów modderskich. Premiera planowana jest na pierwszą połowę przyszłego roku, ale REDkit w akcji możecie zobaczyć już teraz - na poniższym materiale.

GramTV przedstawia:

Komentarze
9
Fang
Gramowicz
22/10/2012 19:21
Dnia 22.10.2012 o 13:01, Boro666 napisał:

Do ogolnej zabawy mozna sobie pobrac CryENGINE 3 SDK. Przy niekomercyjnym wykorzystaniu jest darmowy. Wymaga jedynie rejestracji

Jest Unreal Engine, Source, Unity i wiele innych wiem ale chciałem zobaczyć co da się wycisnąć z RED Engine :)

Usunięty
Usunięty
22/10/2012 13:01
Dnia 19.10.2012 o 21:16, Fang napisał:

Szkoda że można robić mody jedynie do Wiedźmina a nie ogólnie pobawić się silnikiem próbując zrobić coś innego :) Ale i tak na pewno wypróbuje bo zapowiada się super :)

Do ogolnej zabawy mozna sobie pobrac CryENGINE 3 SDK. Przy niekomercyjnym wykorzystaniu jest darmowy. Wymaga jedynie rejestracji

Fang
Gramowicz
19/10/2012 21:16

Szkoda że można robić mody jedynie do Wiedźmina a nie ogólnie pobawić się silnikiem próbując zrobić coś innego :) Ale i tak na pewno wypróbuje bo zapowiada się super :)




Trwa Wczytywanie