Próbowaliśmy dowiedzieć się nieco więcej na temat ogłoszonego wczoraj horroru Outlast. Agencja PR-owska zajmująca się polityką informacyjną gry nie była jednak zbyt skora do ujawnienia szczegółów.
Próbowaliśmy dowiedzieć się nieco więcej na temat ogłoszonego wczoraj horroru Outlast. Agencja PR-owska zajmująca się polityką informacyjną gry nie była jednak zbyt skora do ujawnienia szczegółów.
Pierwszy z nich to wieloletni pracownik Ubisoftu, który uczestniczył przy powstawaniu Assassin's Creeda i Prince of Persia; był ponadto dyrektorem działu kreacji Shaun White Snowboarding. Pełnił także rolę projektanta Uncharted: Drake's Fortune w Naughty Dog. Jego ostatnim pracodawcą było Electronic Arts. Drugi to weteran Ubisoftu, uczestniczący w powstawaniu takich tytułów, jak Prince of Persia, Assassin's Creed, Splinter Cell czy Rainbow Six.
Wśród współpracowników Red Barrels wymienić można natomiast odpowiadającego za ścieżkę dźwiękową Samuel'a Laflamme'a, firmę Game on Audio, która zadba o udźwiękowienie gry i J.T. Petty'ego, autora scenariusza. Mniej dowiedzieliśmy się niestety na temat samej gry.
Ryan Morgan stwierdził jedynie, że jest jeszcze za wcześnie, by móc ujawnić więcej szczegółów na temat Outlast. Bliższych informacji możemy spodziewać się dopiero wiosną. Przypomnijmy, że horror ma wstępnie zaplanowany termin wydania na lato. Wczoraj pisaliśmy o zarysie fabuły gry, prezentując także jej debiutancki zwiastun.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!