Star Wars: The Old Republic - ograniczenia systemu F2P na zwiastunie

Patryk Purczyński
2012/10/19 08:14
6
0

Wczoraj pisaliśmy o zmianach, jakie pociągnie za sobą wprowadzenie modelu F2P w Star Wars: The Old Republic. Dziś treść wzbogacamy ruchomym obrazem - EA wypuściło nowy trailer gry.

Star Wars: The Old Republic - ograniczenia systemu F2P na zwiastunie

W przyszłym miesiącu w Star Wars: The Old Republic będzie można już grać za darmo. Oczywiście niesie to ze sobą szereg ograniczeń, o których wspominaliśmy wczoraj. Teraz suche fakty możemy przedstawić w przyjemniejszy dla oka sposób - za pośrednictwem wideo przygotowanego przez Electronic Arts i BioWare.

Starszy producent Blaine Christine zapewnia, że przeżycia związane z rozgrywką w systemie free-to-play są równie znakomite jak te wynikające z zabawy po opłaceniu abonamentu. W dalszej części nieco szerzej omawia on różnice pomiędzy obydwoma modelami biznesowymi. Materiał zamieszczamy poniżej.

GramTV przedstawia:

Komentarze
6
Zekzt
Gramowicz
19/10/2012 19:01
Dnia 19.10.2012 o 16:36, Demagol napisał:

A czy zdobywanie kolejnych poziomów jest stopniowo coraz dłuższe? Do tej pory wystarczało mi jakieś kilka godzin na poziom czy coś w tym stylu.

Tak wbijanie poziomów jest stopniowe.Jak grałem swoim Inkwizytorem to poziom 50 wbiłem niewiele przed końcowym questem fabularnym [a robiłem w danej chwili na danej planecie wszystkie poboczne zadania, robiłem tez wszystkie heroici na danej planecie, kilka razy wracałem na wcześniejsze planety bo odblokowują się tam czasem nowe obszary pod wyższy lv i nowe questy - te też zaliczałem, pobawiłem się tez sporo w pvp, robiłem misje kosmiczne, zaliczyłem kilka flashpointów - wszystko to tez dawało exp].Generalnie wbicie 50 i zrobienie singlowej fabuły + eksploracja + wątki poboczne + dodatkowe atrakcje [pvp/flashe/heroici/craft itp itd] to najmniej ze 100-150h.Sam przegrałem w TORze dobrze koło 300 godzin, w tym czasie wyfarmiłem Inkwizytora w end game gear pod pvp i pve [co prawda nie ten najlepszy bo na zbieranie najwyższego tiera zabrakło mi trochę weny i gra się wypaliła] i zrobiłem naprawdę sporo contentu wokół tego jednego mojego awatara [np najlepsze upgradey do statku, max lvl craftów, wyfarmiłem tez bardzo dobry sprzęt dla wszystkich towarzyszy]Generalnie TOR to nie jest złe mmo, tylko dosyć szybko się wypala bo end-game content nawet teraz "dupy nie urywa".Optymalizacja jest ... hmmm mocno wątpliwa powiedzmy tudzież "mocno kontrowersyjna" :)Gra ma swoje wady, ale jest zdecydowanie warta oklepania jeśli w formule f2p dają to co najlepsze czyli ten fajny wciągający SP gdzie mamy na dobra sprawę 8 x po 150h bo każda klasa = inna historia [tylko questy poboczne się nałożą, będą czasem wyglądać inaczej ale w 90% oklepiemy na danej planecie te same "boczniaki" :)]

Usunięty
Usunięty
19/10/2012 16:36

A czy zdobywanie kolejnych poziomów jest stopniowo coraz dłuższe? Do tej pory wystarczało mi jakieś kilka godzin na poziom czy coś w tym stylu.

Zekzt
Gramowicz
19/10/2012 15:53
Dnia 19.10.2012 o 15:48, maniekk napisał:

Ograniczenia dali takie, że granie za darmo nie ma sensu.

Jak w każdym pseudo f2p.W DC Online też wiele nie ugrasz w wersji free.Tu przynajmniej BW dało za friko to co ta gra ma najlepszego do zaoferowania - singlową fabułę, która z questami pobocznymi zajmuje lekka ręką około 120-150h.




Trwa Wczytywanie