Wiemy, kiedy zadebiutują EverQuest: Rain of Fear i EverQuest II: Chains of Eternity

Adam "Harpen" Berlik
2012/10/21 19:02
1
0

Sony wyznaczyło terminy wydania EverQuest: Rain of Fear i EverQuest II: Chains of Eternity, czyli nowych dodatków do gier z serii Everquest. Wiemy również, co zaoferują wspomniane rozszerzenia.

Wiemy, kiedy zadebiutują EverQuest: Rain of Fear i EverQuest II: Chains of Eternity

28 listopada 2012 roku będzie miała miejsce premiera 19 dodatku do EverQuesta zatytułowanego Rain of Fear. Natomiast dziewiąty dodatek do EverQuest II o nazwie Chains of Eternity ujrzy światło dzienne 13 listopada – poinformowała firma Sony.

EverQuest: Rain of Fear zwiększy limit poziomu doświadczenia z 95 do 100, wprowadzi ponad sto dziesięć nowych zadań, dziewiętnaście misji, trzynaście raidów, dziewięć obszarów, system polowań oraz ponad tysiąc osiemset nowych czarów i nowe przedmioty. EverQuest II: Chains of Eternity zaoferuje nową krainę, Ethernere wraz z nowymi wątkami fabularnymi, nowe umiejętności dla każdej klasy, zwiększony limit poziomu doświadczenia do 95, dziewięć nowych instancji,

GramTV przedstawia:

EverQuest: Rain of Fear i EverQuest II: Chains of Eternity zostaną wydane w wersji standardowej kosztującej 39,99 dolara, a także kolekcjonerskiej, której nabywcy muszą się liczyć z wydatkiem rzędu 89,99 dolara (59,99 dolara w przedsprzedaży).

Komentarze
1
Usunięty
Usunięty
21/10/2012 22:34

Jednego SoE zaprzeczyć nie można - wiedzą jak utrzymywać gry przy życiu. Pierwszy Everquest miał premierę ~13 lat temu a dodatki cały czas wychodzą. Chociaż porównując obie gry to kolosów takich jak World of Warcraft, Perfect World czy Runescape - nikt w nie nie gra. Mały link: http://www.soe.com/status/Gdzieś kiedyś wyczytałem, że server pierwszego Everquesta może utrzymać około 2000 graczy jednocześnie. Z tego wynika, że nadal w grę aktywnie gra kilka(naście?) tysięcy osób. Nice. Co prawda na pewno większość to amerykanie (tak jak i w części drugiej) - Europa ma swoje zabawki :] Widząc te liczby człowiek się zastanawia dlaczego wielu większym graczom na rynku tak ciężko tworzy się porządne dodatki...