Zbiórka na Kickstarterze na Shaker: An Old School RPG rozpoczęła się 3 października, jednak gdy do końca zostało około dwóch tygodni, twórcy zdecydowali, że lepiej uśmiercić ten projekt i zaproponować coś lepszego.
Zbiórka na Kickstarterze na Shaker: An Old School RPG rozpoczęła się 3 października, jednak gdy do końca zostało około dwóch tygodni, twórcy zdecydowali, że lepiej uśmiercić ten projekt i zaproponować coś lepszego.
Celem Loot Drop było zebranie miliona dolarów. W ciągu 16 dni znalazło się ponad 7000 graczy, którzy wsparli projekt łączną kwotą wynoszącą niemal ćwierć potrzebnej sumy. Twórcy – weterani przemysłu gier, Brenda Brathwaite i Tom Hall podziękowali za wsparcie prasie, fanom i swoim przyjaciołom z branży. Wyjaśnili, że po zapoznaniu się z opiniami graczy i długich rozmowach w studiu zdecydowali, że lepiej miłosiernie uśmiercić ten projekt i za jakiś czas wyjść z lepszą propozycją. Zapowiedzieli również, że „w najbliższym czasie możemy spodziewać się czegoś więcej”.