Undead Labs zaprezentowało system działania po cichu w swojej najnowszej produkcji, State of Decay, inny niż w przypadku typowych skradanek.
Undead Labs zaprezentowało system działania po cichu w swojej najnowszej produkcji, State of Decay, inny niż w przypadku typowych skradanek.
Zazwyczaj w grach, w których naszym celem jest wyeliminować przeciwnika bez wywoływania rozróby, musimy zakraść się za jego plecy i nacisnąć w odpowiednim momencie przycisk, by go unieszkodliwić. W przypadku hordy bezmyślnych zombie lepiej sprawdzi się odciągnięcie ich uwagi, a kiedy są zajęte sprawdzaniem, co powoduje hałas, wykonać swoje zadanie. Chociaż radosna rozwałka mogłaby sprawić znacznie więcej frajdy, to musimy przemyśleć dwa razy, czy na pewno odpowiada nam odesłanie naszego bohatera na tamten świat.
State of Decay ukaże się na PC i XBLA.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!