NCSoft znów wychodzi na prostą dzięki Guild Wars 2 i Blade & Soul

Małgorzata Trzyna
2012/11/08 20:26

Minęły już ciężkie czasy dla NCSoftu, którego dochody znacząco spadły w minionym roku. Dzięki wydaniu kilku MMORPG i funduszy z międzynarodowych streamów firma znów odnotowuje zyski.

NCSoft znów wychodzi na prostą dzięki Guild Wars 2 i Blade & Soul

Dzięki Guild Wars 2 i Blade & Soul NCSoft odnotował „znaczący wzrost przychodów”. Na konto firmy wpłynęło 167 milionów dolarów, co oznacza 23% wzrost względem ubiegłego roku i kwartalny - 24%.

Zyski operacyjne wyniosły 46 milionów dolarów (wzrost o 50% względem ubiegłego roku). NCSoft odnotowało znaczący spadek w ostatnich trzech kwartałach, z czego największe straty w drugim, zatem jest to bardzo dobra wiadomość.

GramTV przedstawia:

Korea nadal stanowi największe źródło dochodów, ale dzięki Guild Wars 2 odnotowano w Ameryce skok z 4% do 16%, a w Europie – od 1% do 11%.

Guild Wars 2 było największym przełomem i przebiło Lineage 1, tytuł, z którego NCSoft czerpało największe zyski. W ciągu ostatnich dwóch kwartałów rzeczone MMORPG stanowiło 38-45% sprzedaży firmy, ale w trzecim kwartale było to już tylko 23%. Guild Wars 2 dotarło do 27%, zaś Blade & Soul – 20%. Aion, popularny w ubiegłym roku, również odnotował spadek.

Źródło

Komentarze
24
HiddenNick
Gramowicz
11/11/2012 10:21
Dnia 11.11.2012 o 07:29, L33T napisał:

Nie nowe, te same co jest dość dziwne.

Pewnie specjalnie je zostawili tobie na złość ;)

L33T
Gramowicz
11/11/2012 07:29
Dnia 10.11.2012 o 23:39, HiddenNick napisał:

Była beta, gracze zgłoszali błędy, AN je naprawiła (jak sam przyznałeś), a potem zaczęła się właściwa gra i pojawiły się nowe błędy. No i co z tego? An zrobiło wszystko żeby jak najszybciej je naprawić i wykonali przy tym kawał dobrej roboty.

Nie nowe, te same co jest dość dziwne.

HiddenNick
Gramowicz
10/11/2012 23:39
Dnia 10.11.2012 o 19:24, L33T napisał:

> I to jest źle? Nie kapuję... Spawn chempiona do grupowego eventu podczas łapania skill pointa bardzo fajny pomysł.

Jakaś pierdoła... Nie panikuj!

Dnia 10.11.2012 o 19:24, L33T napisał:

W porównaniu do tego co było ? Owszem. Dlatego imo przydałby się odwrotny overflow dodający ludzi na mapie kiedy jest to potrzebne

Zergów już raczej nie spotkasz. Podczas headstart przez grę jednocześnie przewalał się cały serwer! Lokacje nie są pod to zaprojektowane. Według mnie teraz gra się o wiele lepiej.

Dnia 10.11.2012 o 19:24, L33T napisał:

Tzn. Że nie mają wyjścia poza robieniem altów bo nie ma innych mapek na ich lvl. I mi też się gra przyjemnie ale są pewne mankamenty rozwiązań stosowanych przez ANet.

Każda mapa jest na ich lvl... A o jakich mankamentach piszesz bo znowu nie kumam?

Dnia 10.11.2012 o 19:24, L33T napisał:

Problem: Nie opłaca się już robić starych map bo nagroda za 100% nie jest skalowana do poziomu, a szkoda, bo była. Chyba że ktoś lubi lore.

Nie pisałem o nagrodach za mapy... Ale nawiasem mówiąc: wcale nie szkoda bo ludzie zamiast odkrywać i zwiedzać mapy bez strsu zostawiali jeden punkcik żeby tam potem wrócić.

Dnia 10.11.2012 o 19:24, L33T napisał:

Tak owszem chciałeś przykładu dałem przykład.

To nie był dobry przykład... Raczej kontr przykład.

Dnia 10.11.2012 o 19:24, L33T napisał:

W GW 1 był praktycznie na tej samej zasadzie nie licząc "dunga" i jumping puzzle, bossów zachęcających do odwiedzenia mapy tylko po to aby ich zabić.

Pominąłeś kilka punktów...Nie będę Anet słodził po

Dnia 10.11.2012 o 19:24, L33T napisał:

festiwalu błędów jaki serwowali mimo Bety w której była spora część problemów usunięta.

Była beta, gracze zgłoszali błędy, AN je naprawiła (jak sam przyznałeś), a potem zaczęła się właściwa gra i pojawiły się nowe błędy. No i co z tego? An zrobiło wszystko żeby jak najszybciej je naprawić i wykonali przy tym kawał dobrej roboty.

Dnia 10.11.2012 o 19:24, L33T napisał:

Dungi nadal zawierają kwiatki, moim ulubionym jest skill pająków z TA który nie wiadomo czym jest, jaki ma zasięg oraz czy jest to AoE.

Błędy są nawet w WoW który ciągnie już 8 lat i cały czas pracują nad nim setki osób...




Trwa Wczytywanie