Geoffroy Sardin, kierownik sprzedaży i marketingu, powiedział, że Assassin’s Creed to nie tylko gry, ale również inne media, dzięki którym żywotność marki znacznie się wydłuża.
Geoffroy Sardin, kierownik sprzedaży i marketingu, powiedział, że Assassin’s Creed to nie tylko gry, ale również inne media, dzięki którym żywotność marki znacznie się wydłuża.
Assassin's Creed III jest najlepiej sprzedającym się tytułem w historii Ubisoftu - tylko w pierwszym tygodniu od dnia premiery na tę produkcję skusiło się 3,5 miliona graczy. By wzbudzić zainteresowanie tą marką, Ubisoft sporo zainwestował w kampanię marketingową. Podczas rozmowy z GI.biz, Geoffroy Sardin wyraził nadzieję, że wielkość i prestiż marki, wraz z książkami i innymi gadżetami, nadchodzącym filmem z Michaelem Fassbenderem w roli głównej oraz DLC sprawią, że Assassin’s Creed III będzie sprzedawało się jeszcze przez długi czas po premierze.
- Zapowiedzieliśmy Season Pass, po raz pierwszy wprowadzamy go w Assassin’s Creed – powiedział Sardin. – Z pewnością przyczyni się to do dłuższego cyklu życia gry. Kolejnym elementem, który jest niezwykle ważny dla długości życia, to oferta w innych mediach - wszystkie figurki, książki, publikacje oraz film w przyszłym roku.