Najlepiej sprzedające się produkty w sklepie gram.pl #67

Adam "Harpen" Berlik
2012/11/12 11:02
4
0

Jak co tydzień zachęcamy do zapoznania się z zestawieniem najlepiej sprzedających się produktów w sklepie gram.pl na PC, PlayStation 3 i Xboksa 360. Co tym razem cieszyło się największym zainteresowaniem wśród naszych klientów?

Najlepiej sprzedające się produkty w sklepie gram.pl #67

Najważniejszą premierą ubiegłego tygodnia było z pewnością Halo 4, które zajęło niemal całe podium TOP 10 najlepiej sprzedających się gier na konsolę Xbox 360 (konkretnie pierwszą, drugą i czwartą lokatę - trzeci był XCOM: Enemy Unknown). Produkcja studia 343 Industries ukazała się w polskiej i angielskiej wersji językowej oraz w edycji kolekcjonerskiej. Tuż za nią uplasował się Assassin's Creed III, który bardzo dobrze sprzedawał się także na PlayStation 3, zajmując drugie i trzecie miejsce – pierwsze przypadło w udziale wyżej wspomnianej grze XCOM: Enemy Unknown, dostępnej w końcu w polskiej wersji językowej. Z kolei na PC pierwsza trójka przedstawia się następująco: Medal of Honor: Warfighter, Football Manager 2013 i World of Warcraft: Battle Chest.

Poniższe zestawienia tradycyjnie sporządziliśmy na podstawie wyników sprzedaży produktów w sklepie gram.pl w minionym tygodniu.

PC:

  1. Medal of Honor: Warfighter - Edycja Limitowana
  2. Football Manager 2013
  3. World of Warcraft: Battle Chest 2012
  4. The Elder Scrolls V: Skyrim – Dawnguard
  5. Assassin's Creed Brotherhood – Edycja Auditore
  6. Need for Speed: Most Wanted – Edycja Limitowana
  7. Punkty Bioware (1600 pkt) – klucz
  8. Farming Simulator 2013
  9. Warhammer 40,000: Dawn of War II Antologia
  10. Euro Truck Simulator 2

GramTV przedstawia:

PS3:

  1. XCOM: Enemy Unknown
  2. Assassins Creed III - Join or Die Edition
  3. Assassin's Creed III
  4. Assassins Creed Revelations
  5. Karta Playstation Plus 90 dni (kod on-line)
  6. Medal of Honor: Warfighter - Edycja Limitowana
  7. Karta Playstation Plus 365 dni (kod on-line)
  8. Headset Bluetooth do PlayStation 3
  9. Grand Theft Auto IV
  10. Hitman: Sniper Challenge - klucz online

X360:

  1. Halo 4 – Edycja Kolekcjonerska
  2. Halo 4 PL
  3. XCOM: Enemy Unknown
  4. Halo 4 - angielska wersja językowa
  5. Assassins Creed III - Join or Die Edition
  6. Abonament Xbox Live! GOLD 3 miesiące
  7. Xbox Live 4200 Microsoft Points
  8. Xbox Live 2100 Microsoft Points
  9. Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - Mroczna Edycja
  10. Pad bezprzewodowy (czarny)
Komentarze
4
Usunięty
Usunięty
12/11/2012 18:51
Dnia 12.11.2012 o 13:22, Selv napisał:

Taka prawda, jakby crapu nikt nie brał to nikt crapu by nie produkował. Gdzie te czasy z obrazka? ;))

Myślę, że w tym przypadku prawda leży gdzieś po środku.Crap crapem, ale z drugiej strony skoro tyle osób w to gra to znaczy, że aż tak złe to to nie jest :]

Usunięty
Usunięty
12/11/2012 13:22

Taka prawda, jakby crapu nikt nie brał to nikt crapu by nie produkował.Gdzie te czasy z obrazka? ;))

/old_forum/2012_46/20121112132212.jpg" class="ipsAttachLink ipsAttachLink_image">/old_forum/2012_46/20121112132212_m.jpg" class="ipsImage ipsImage_thumbnailed" alt="20121112132212">

TobiAlex
Gramowicz
12/11/2012 12:53
Dnia 12.11.2012 o 11:19, Czaroxxx napisał:

Nie czaje jak Warfighter może sprzedawać się tak dobrze.

Dokładnie. A potem się dziwić, że takie chłamy wychodzą. Skoro tak dobrze idzie sprzedaż to róbmy dalej, ludzie i tak to kupią.




Trwa Wczytywanie