Wersja na pecety będzie prezentowała się znacznie lepiej pod względem wizualnym niż na konsolach, a dzięki patchom gracze PC nie będą musieli początkowo zmagać się z tak dużą ilością bugów jak grający na PS3 czy Xboksie 360.
Wersja na pecety będzie prezentowała się znacznie lepiej pod względem wizualnym niż na konsolach, a dzięki patchom gracze PC nie będą musieli początkowo zmagać się z tak dużą ilością bugów jak grający na PS3 czy Xboksie 360.
Podczas sesji AMA (Ask Me Anything) na Reddicie menadżer społecznościowy, Gabriel Graziani, wyjaśnił, że pecetowa wersja Assassin’s Creed III będzie mniej zabugowana w porównaniu z wersją konsolową w dniu jej premiery, ponieważ wszystkie łatki wydane do tej pory zostaną zaimplementowane od razu. Nowy patch na konsole jest już w drodze – m.in. ma on naprawić błąd, który powodował, że po zakończeniu gry Connor biegał bez kaptura. UbiGabe wyjaśnił również, że trzytygodniowe opóźnienie wersji PC wynika z wprowadzenia ulepszeń, - m.in. tekstur o większej rozdzielczości i wykorzystania DirectX 11.
- Gdy ukaże się wersja na PC, będzie ona zawierać wszystkie patche, które do tej pory zostały wydane na konsole (w tym również te, które mogą zostać wydane od teraz do dnia premiery na PC) – pisze UbiGabe. – Dodatkowo na PC zostanie wydany specjalny patch, który ma zapewnić, że wszystko będzie działało tak płynnie jak to możliwe.
- Dodaliśmy wsparcie dla DX11 dla wersji PC, zatem zauważycie znaczne zwiększenie rozdzielczości tekstur (dwukrotne w większości przypadków, czasami aż czterokrotne), TESALACJĘ (co jest jedną z głównych możliwości DX11) oraz inne ulepszenia shaderów.
Pecetowi gracze nie muszą również obawiać się o wsparcie dla klawiatury i myszy. Jak wyjaśnił dyrektor kreatywny, Alex Hutchinson: „z tego, co mi wiadomo, z pecetową wersją wszystko jest w porządku, jeśli chodzi o klawiaturę i mysz.”
Assassin’s Creed III na PC zadebiutuje 22 listopada.