Nad czym pracuje Splash Damage? Odpowiedź poznamy w przyszłym tygodniu

Adam "Harpen" Berlik
2012/11/23 18:54
7
0

Na oficjalnej stronie twórców Brink i Enemy Territory: Quake Wars trwa tajemnicze odliczanie, które zakończy się 29 listopada. Wówczas studio Splash Damage zapowie nową produkcję. O co może chodzić?

Nad czym pracuje Splash Damage? Odpowiedź poznamy w przyszłym tygodniu

Splash Damage, czyli firma mająca na swoim koncie dość ciepło przyjętą strzelankę sieciową Brink oraz udane Enemy Territory: Quake Wars, zaserwowała nam... zapowiedź zapowiedzi. Oficjalna strona studia odlicza dni do 29 listopada, kiedy to nastąpi ogłoszenie następnego projektu wspomnianego developera.

PCGamesN słusznie zauważa, że grafika, którą umieszczono na stronie, przypomina poniekąd tę wykorzystaną w logo RAD Soldiers na iOS. Ponadto banner został zapisany na witrynie jako „car_teaser”. Niewykluczone jednak, że Splash Damage zapowie coś poważniejszego niż grę na urządzenia przenośne. Może dodatek do Brink albo jego kontynuację? Może nowe Enemy Territory: Quake Wars?

GramTV przedstawia:

Wszystkiego dowiemy się w czwartek.

Komentarze
7
Usunięty
Usunięty
24/11/2012 11:55

O przypomniało mi się, że ostatnio na forum Splash Damage była robiona sonda przez pracowników jaką grę chcielibyśmy najbardziej zobaczyć. No i na 1 miejscu było ET2, na drugim ET:QW 2 dalej Brink a dalej coś jeszcze, może to ma związek z tym?

Usunięty
Usunięty
23/11/2012 23:14

Wolfenstein Enemey Territory 2 i GTA 5 zmyka z mojej listy wyczekiwanych gier ;p

Usunięty
Usunięty
23/11/2012 20:41

RTCW:ET - wiadomo legenda i tyleET:QW - bdb gra ale po pewnym czasie przypominała bardziej biedniejszego BF''a niż następce ET!!Brink - dobra gra tylko spraw wygląda tak:1. nie ważne jaka wersja kod sieciowy spartolony jedynie na PC doprowadzili jako tako do stanu używalności bo gra tam miała wsparcie dedykowanych serwerów na konsolach matchmaking zrobił swoje.2. Natomiast różnie wyszło z platformami pod względem wydajnościowym, na konsolach jedna mapa na xpudle działała lepiej inna na PS3. Z wersją PC jest o tyle większy cyrk że gra ma znaczek Nvidia a działa gorzej niż na Radeonie i tutaj powiem jedno sporo gorzej różnica wynosiła nawet średnio 25 fps. Czyli jak ktoś miał PC i Radeona od HD 4670 w zwyż nie musiał się męczyć z ustawieniami i problemami gorzej reszta.




Trwa Wczytywanie