Ken Levine potwierdza: BioShock Infinite bez modułu sieciowego

Mateusz Stanisławski
2012/11/25 09:45

Od kilku miesięcy jest jasne, że BioShock Infinite zostanie wyzuty z dwóch trybów multiplayer, ale nie wiadomo było, czy w ich miejsce pojawią się inne formy zabawy. Czas rozwiać wątpliwości.

Ken Levine potwierdza: BioShock Infinite bez modułu sieciowego

Wczoraj Ken Levine ze studia Irrational Games potwierdził na swoim Twitterze, że w BioShock Infinite nie znajdziemy żadnego wieloosobowego trybu rozgrywki, dementując tym samym plotki mówiące o współpracy z firmą Digital Extremes. Pierwotnie do gry miały zostać zaimplementowane co najmniej dwa moduły sieciowe: jeden kładący nacisk na kooperację (Spec-Ops), drugi przywodzący na myśl produkcję z gatunku tower defense, w którym gracz stawiałby czoło falom nacierających zabawek wewnątrz starej maszyny.

BioShock Infinite ujrzy światło dzienne 26 lutego przyszłego roku. Gra, która zostanie wydawana w naszym kraju przez firmę Cenega (polskie napisy), trafi na komputery osobiste oraz konsole PlayStation 3 i Xbox 360. Przypominamy, że nadchodzący tytuł Irrational Games doczeka się dwóch wydań dla kolekcjonerów – Premium i Ultimate Songbird.

GramTV przedstawia:

Źródło: MP1st

Komentarze
13
Usunięty
Usunięty
26/11/2012 09:27

Ja się tam cieszę. W multi i tak bym nie zagrał, a więcej pracy przy singlu przełoży się na jego wyższą jakość.Oby do lutego :) Już nie mogę się doczekać :)

Usunięty
Usunięty
26/11/2012 00:19

Ja zawsze się cieszę, gdy twórcy skupiają się na singlu zamiast dodawać multi, w którego i tak nie zagram. ;p

kotlecik5
Gramowicz
26/11/2012 00:13

Już tylko 3 miesiące zostały, jak ten czas szybko leci :DW Bioshocku 2 Multiplayer był tak skopany, że po premierze trudno było kogokolwiek spotkać, bo nikt nie grał w niego. Za to tryb Tower Defense z kooperacją brzmi już lepiej, ale pewnie by równie szybko upadł jak Multiplayer w dwójce, więc nie ma czego żałować.




Trwa Wczytywanie