Pomimo tego, że Dishonored zadebiutowało w okresie przedświątecznym, określanym niekiedy mianem pożeracza nowych marek, produkcja Arkane Studios poradziła sobie bardzo dobrze.
Pomimo tego, że Dishonored zadebiutowało w okresie przedświątecznym, określanym niekiedy mianem pożeracza nowych marek, produkcja Arkane Studios poradziła sobie bardzo dobrze.
- Cieszymy się tym bardziej - kontynuował Hines - że jest to nowa marka, która musi mierzyć się z wieloma tytułami o ugruntowanej pozycji rynkowej. W minionym tygodniu po raz kolejny osiągnęliśmy wspaniały wynik, biorąc pod uwagę zarówno sprzedaż tradycyjną, jak i na Steamie, gdzie Dishonored zajęło pierwszą pozycję. Za oceanem gra też sprzedała się znakomicie.
Hines zasugerował, że w obliczu tak dużego zainteresowania produkcją Arkane Studios, powstanie kontynuacji jest bardzo prawdopodobne. - Jesteśmy bardzo zadowoleni i doceniamy wszystkich fanów, którzy wsparli Dishonored i Arkane. Najwyraźniej zrodziła nam się nowa marka - dodał wiceprezes Bethesdy.