Pierwsze grafiki koncepcyjne z gry Hitman 6

Adam "Harpen" Berlik
2012/11/28 12:12

Dopiero co miała miejsce premiera Hitmana: Rozgrzeszenie, a już możemy zobaczyć, jak prezentować się będzie następna część tej serii, dzięki udostępnionym grafikom koncepcyjnym.

Pierwsze grafiki koncepcyjne z gry Hitman 6

To, że szósta odsłona Hitmana powstaje w montrealskim studiu należącym do Square Enix, nie jest żadną tajemnicą. Nie wiemy za to, czy wcielimy się w niej w Agenta 47 czy też zupełnie nową postać, na jakie platformy trafi i, co chyba najważniejsze, kiedy dojdzie do jej rynkowego debiutu. Na takie szczegóły musimy jeszcze poczekać.

Czekać nie musimy natomiast na to, by rzucić okiem na pierwsze grafiki koncepcyjne z Hitmana 6, które powstały na żywo podczas Montreal International Game Summit. Za dzieła dołączone do niniejszej wiadomości odpowiadają Rasmus Poulsen (dyrektor artystyczny) oraz Leonid Enyne (starszy artysta koncepcyjny).

GramTV przedstawia:

Komentarze
25
MBi
Gramowicz
29/11/2012 16:11
Dnia 28.11.2012 o 15:45, Harunia napisał:

2 dni temu skonczylem gre i moim zdaniem nowy Hitman nie dal rady. Wszystkie te uproszczenia i idiotyzmy (malutkie mapy, checkpointy za drzwiami, zmiany przebrania na filmikach, uklad plansz gdzie trzeba dojsc z A do B jak po sznurku, brak wyboru broni przed misjami) uzasadniali watkiem fabularnym. A fabula niestety wyszla denna i pelna klisz, czyli poswiecili swietny gameplay dla nieciekawej historii. Fiasko i rozczarowanie. Jako gra akcji- ujdzie, jako Hitman- kicha. Tak samo jak bylo Splinter cellem. Ale codowej dzieciarni sie pewnie spodoba.

Bardziej cenię sobie szczerą krytykę. Czekałem na komentarze i dochodzę do wniosku, że nie chcę tego Hitmana, nawet gdyby ktoś mi go dał za darmo.

MBi
Gramowicz
29/11/2012 16:11
Dnia 28.11.2012 o 15:45, Harunia napisał:

2 dni temu skonczylem gre i moim zdaniem nowy Hitman nie dal rady. Wszystkie te uproszczenia i idiotyzmy (malutkie mapy, checkpointy za drzwiami, zmiany przebrania na filmikach, uklad plansz gdzie trzeba dojsc z A do B jak po sznurku, brak wyboru broni przed misjami) uzasadniali watkiem fabularnym. A fabula niestety wyszla denna i pelna klisz, czyli poswiecili swietny gameplay dla nieciekawej historii. Fiasko i rozczarowanie. Jako gra akcji- ujdzie, jako Hitman- kicha. Tak samo jak bylo Splinter cellem. Ale codowej dzieciarni sie pewnie spodoba.

Bardziej cenię sobie szczerą krytykę. Czekałem na komentarze i dochodzę do wniosku, że nie chcę tego Hitmana, nawet gdyby ktoś mi go dał za darmo.

Usunięty
Usunięty
28/11/2012 21:30
Dnia 28.11.2012 o 19:30, Harunia napisał:

> We wszystkie i wszystkie (poza jedynką, która ze swoim brakiem zapisów była dla mnie > zbyt hardkorowa) ukończyłem. No to tym bardziej sie dziwie, ze znajac i lubiac poprzednie czesci nie widzisz, jak bardzo ta gra zostala okrojona z tego co bylo najlepsze. Jako gra akcji nie jest najgorsza, ale fan serii chyba powinien na kolejne czesci patrzec troche inaczej niz tylko przez pryzmat czy to okej gra. > A ty w ile, hejterze? Wszystkie czesci Hitmana przeszedlem, niektore kilka razy. Hejterze? Hejter to wg mnie osoba ktora bardzo negatywnie odnosi sie do jakiegos produktu nawet bez jego wyprobowania i bez uzasadnienia swojej opinii. Ja gre cala przeszedlem i jako fan serii czuje sie zawiedziony jej uproszczeniami w imie wiekszej sprzedazy, czego wyraz dalem w komentarzu. Zreszta nigdzie nawet nie zmieszalem z blotem tego tytulu, napisalem ze jako gra akcji ujdzie, ale nie jako Hitman. Gdzie tu hejt? Czy kazdy kto czegos nie lubi to od razu hejter? >Twoje twierdzania są zabawne, biorąc pod uwagę że gra jest po prostu trudna. Fani Cod wysiądą po pierwszej godzinie. Ja nie mowilem o uproszczeniu w sensie obnizenia poziomu trudnosci, tylko o uproszczeniach mechaniki. A swoja droga jesli gramy "na pale" to normal jest naprawde prosty i mozna latwo wszystkich wykosic, a i po cichu wystarczy troszke pokombinowac, to nie rocket science.

Może przesadziłem, przepraszam, wyraziłem się w złych słowach i nie to miałem na myśli.




Trwa Wczytywanie