XCOM: Enemy Unknown: screeny i wideo z DLC Slingshot

Małgorzata Trzyna
2012/12/05 06:49
9
0

Wczoraj ukazało się pierwsze DLC do XCOM: Enemy Unknown. Z tej okazji 2K Games udostępniło nowe grafiki oraz wideo z gry.

XCOM: Enemy Unknown: screeny i wideo z DLC Slingshot

W Slingshot gracze spotkają tajemniczego agenta Triady, zmienią kurs statku przybyszy z kosmosu i stoczą podniebną walkę z obcymi nad Chinami podczas nowych misji powiązanych z Radą. Do dyspozycji graczy zostały oddane trzy nowe mapy, postać, którą można dołączyć do drużyny, posiadająca unikatową historię i głos oraz nowe opcje dostosowywania wyglądu bohaterów.

GramTV przedstawia:

Komentarze
9
Usunięty
Usunięty
05/12/2012 20:34

Co do DLC mi tam zwisa bo to opcja nie chce i nie muszę kupować tego DLC bo ono jest całkowicie zbędne.Natomiast mogli by naprawić spadki FPS jak berserker się porusza i zwiększyć ilość pkt. w ranked matches do 15.000 bo przy 10.000 opcji niewiele a gra mix aliens/xcom mija się z celem bo kombinacji nie ma zbyt wiele. Dlaczego - proste jak tak grasz to przeciwnik musi jedynie jechać w full alien albo full xcom. Alien ma opcję chrysa i sectoid commadera oraz mięcho armatnie wystawić. Opcja full Xcom ma jescze łatwiej bo może mieć aż 6 typa(wszyscy z bronią plazmową z bonusem do aim''a +10!!) i żaden Rookie(a ci w mixach to standard) którzy jakieś 75% strzałów nie trafia w cel (pamiętać zawsze lepiej squaddie więcej życia i hp najtańszy smokejumper 100 pkt. oraz lepsza celność).

Usunięty
Usunięty
05/12/2012 13:52

> A w kilku aspektach jest po prostu tragiczny - efekciarskie strzelanie czasem nawet przez> ściany, toporny interfejs, możliwość wysłania tylko na 1 misję uprowadzeń - panika wzrasta> w CAŁYM kontynencie a spada tylko w kraju, tylko jeden interceptor może zostać wysłaby> na UFO, drugi ew po wycofaniu pierwszego... A te DLC do tej pory są takim syfem że szkoda> gadać, elementy dekoracyjne pancerza za 5 euro wtf... Są warte tyle ile płacili za nie> nabywcy preordera czyli 0... Tak samo żenujące dodatki jak skórki do Dawn of War II...Strzelanie przez sciany to i czasem mozna przebolec jesli walisz np plazma/laserem albo ciezkim karabinem, ale nie pistoletem, ani ze ufoki z dziwnych katow maja na ciebie flanke. Jestem 2 poziomy wyzej nad ufokiem, on w ogole nie powinien miec Line of sight na mnie (ja na niego nie mam lol) a on wali mnie i jeszcze bonus z flanki.Fakt jest taki, to ejst turowa gra taktyczno-strategiczna. Skorki to najmniej istotny element tej gry. W Jagged Alliance 2 wyglad w ogole nie byl istotny a gra jest kozacka, szczegolnie wildfire i 1.12 patch.Dodatki Dawn of War 2 nie powalaly. Jedyny ciekawy skin i jedyny, ktory sam mam to Ultramarines. I tutaj jest to kwestia gry w multiplayerze.Ja generalnie wole pelnoprawne Xpacki anizeli jakies DLC. Niestety realia sa takie, ze DLC robi sie malym nakladem pracy, kanal dystrubucji jest duzo tanszy i prostszy, a proporcja zysku do nakladow finansowych i pracy jest niewyobrazalnie lepsza niz w przypadku Xpackow. Dodatki dzis zwyczajnie nie sa oplacalne z biznesowego punktu widzenia.Ja DLC nie kupuje prawie nigdy, nawet do Falloutow. Dodatki prawie zawsze.

TobiAlex
Gramowicz
05/12/2012 13:39
Dnia 05.12.2012 o 12:52, Gremo napisał:

A w kilku aspektach jest po prostu tragiczny - efekciarskie strzelanie czasem nawet przez ściany, toporny interfejs, możliwość wysłania tylko na 1 misję uprowadzeń - panika wzrasta w CAŁYM kontynencie a spada tylko w kraju, tylko jeden interceptor może zostać wysłaby na UFO, drugi ew po wycofaniu pierwszego... A te DLC do tej pory są takim syfem że szkoda gadać, elementy dekoracyjne pancerza za 5 euro wtf... Są warte tyle ile płacili za nie nabywcy preordera czyli 0... Tak samo żenujące dodatki jak skórki do Dawn of War II...

No tak, najlepiej gadać 5 EURO skoro można kupić za 5 dolców...




Trwa Wczytywanie