Premiera DayZ na PC może zaliczyć poślizg, developerzy chcą stworzyć port na konsole

Małgorzata Trzyna
2012/12/07 15:06
7
0

Dean Hall, twórca DayZ, powiedział, że stworzenie portu na konsole zależy od tego, jak wypadnie pecetowa wersja. Przyznał również, że chociaż prace zbliżają się ku końcowi, zawsze może zdarzyć się coś nieprzewidzianego, a premiera może się opóźnić.

Premiera DayZ na PC może zaliczyć poślizg, developerzy chcą stworzyć port na konsole

- Tak naprawdę nie wiemy (czy DayZ zostanie wydane w grudniu), ale jest to nadal naszym celem - powiedział Hall podczas rozmowy z Joystiq. - Prace nad zmianą architektury powinny zostać ukończone w przyszłym tygodniu. Jednakże nie wiemy dokładnie, jakie zmiany one przyniosą i czy w ogóle cokolwiek się zmieni. Zatem może okazać się, że czeka nas jeszcze masa nieprzewidzianej pracy, a przekonamy się dopiero wtedy, kiedy skończymy i wszystko przetestujemy.

- Zmiany, które wprowadzamy, mają tak zasadnicze znaczenie dla gry, że jakiekolwiek przewidywania to jak próba trafienia w coś po omacku. Na szczęście jak dotąd wszystko zajmowało znacznie mniej czasu, niż zakładaliśmy.

GramTV przedstawia:

O tym, czy DayZ na PC zaliczy poślizg, dowiemy się zatem w przyszłym tygodniu. Hall powiedział, że lepiej przesunąć premierę niż wydać nieukończoną grę, niezależnie od tego, jak może to wpłynąć na wyniki sprzedaży. Podkreślił również, że jeśli wszystko pójdzie po jego myśli, powstanie również port na konsole.

- Myślę - zakładając, że niczego ważnego nie schrzanimy - że kiedy prace nad pecetową wersją zostaną zakończone, najprawdopodobniej powstanie port na konsole. Czy uważam, że tak się stanie? Tak, ale nie wcześniej niż po ukończeniu wersji na PC.

Komentarze
7
Usunięty
Usunięty
11/12/2012 13:32

> Hm... Wyobrażacie sobie mechanikę shootera opartego na silniku ARMA na gamepadzie? :P> Chodzi mi o to całe wychylanie się, turlanie, różne rodzaje zbliżenia, chodzenia i biegania> etc... No cóż, może się uda. Chociaż nadal PC = mody, a więc mój wybór wersji ;pNa padzie daloby sie grac, bo wbrew pozorom ma dosc duza liczbe przyciskow, tyle ze drastycznie by spadla precyzja celowania. Mody sa fajne, ale na PC i tak nie da sie w to grac przez hacki, ktore sa tak samo latwe jak modyfikacje oraz roznych kretynow, ktorzy po prostu zabijaja innych by ich zdenerwowac. Wlasciwie tylko z kumplami na zamknietym serwerze gra ma jakis sens.

Usunięty
Usunięty
07/12/2012 19:21

> Hm... Wyobrażacie sobie mechanikę shootera opartego na silniku ARMA na gamepadzie? :P> Chodzi mi o to całe wychylanie się, turlanie, różne rodzaje zbliżenia, chodzenia i biegania> etc... No cóż, może się uda. Chociaż nadal PC = mody, a więc mój wybór wersji ;pNie widzę problemu, takie rzeczy z powodzeniem pojawiają się w grach na konsole od czasu do czasu. Ja tam bym się ucieszył z tej gry na xboksa, bo nie przepadam za graniem na kompie. Ale co do modów to rację masz, tak samo w Skyrima pewnie grałbym do tej pory, gdybym miał przyzwoity komputer.

Usunięty
Usunięty
07/12/2012 17:00

Hm... Wyobrażacie sobie mechanikę shootera opartego na silniku ARMA na gamepadzie? :P Chodzi mi o to całe wychylanie się, turlanie, różne rodzaje zbliżenia, chodzenia i biegania etc... No cóż, może się uda. Chociaż nadal PC = mody, a więc mój wybór wersji ;p




Trwa Wczytywanie