Serwis PC Gamer na podstawie przedpremierowej wersji BioShock Infinite rzucił nieco światła na wykonanie techniczne edycji na blaszaki. Wiemy na przykład, jakie opcje konfigurujące jakość grafiki znajdziemy w menu gry.
Serwis PC Gamer na podstawie przedpremierowej wersji BioShock Infinite rzucił nieco światła na wykonanie techniczne edycji na blaszaki. Wiemy na przykład, jakie opcje konfigurujące jakość grafiki znajdziemy w menu gry.
Posiadaczy mniej wydajnych maszynek z pewnością ucieszy duża liczba opcji konfigurujących jakość wyświetlanego obrazu, które będą dostępne z poziomu głównego menu. Wśród nich znajdziemy ustawienia związane między innymi z wygładzaniem krawędzi, szczegółowością tekstur, dynamicznymi cieniami, post-processingiem, promieniami świetlnymi, jakością obiektów, synchronizacją pionową, metodą cieniowania ambient occlusion czy kątem widzenia (FOV).
Przypominamy o dzisiejszej informacji dotyczącej zmiany daty premiery BioShock Infinite – gra zadebiutuje dopiero 26 marca, a nie w drugiej połowie lutego.