Studio, w którym powstaje GTA V, patrzy już w przyszłość i zaczyna przygotowywać silnik z myślą o konsolach nowej generacji, kiedy te już trafią na rynek.
Studio, w którym powstaje GTA V, patrzy już w przyszłość i zaczyna przygotowywać silnik z myślą o konsolach nowej generacji, kiedy te już trafią na rynek.
Rockstar North aktualnie poszukuje doświadczonego programisty, który skupiłby się na tworzeniu zasadniczych części silnika – czytamy w ofercie. – Jest to ekscytująca okazja, by tworzyć najnowocześniejszą architekturę i systemy o dużej wydajności z myślą o obecnej i przyszłej generacji platform.
Rockstar San Diego również zatrudnia – studio poszukuje programisty specjalizującego się w fizyce, którego zadaniem byłoby utrzymywać i ulepszać stabilność i jakość różnorodnych elementów w grze, takich jak ragdoll, dynamika pojazdów, liny, odłamki itp. oraz zajmować się konserwacją, wykorzystaniem i optymalizacją istniejącego kodu.
Rockstar North i Rockstar San Diego poszukują także programistów sieciowych. Oferta z San Diego wyszczególnia specjalizację w synchronizowaniu różnorakich mechanizmów rozgrywki, które można znaleźć w otwartym świecie gry oraz integrowanie dynamicznego multiplayera na wszystkich płaszczyznach rozgrywki. Z kolei w ofercie Rockstar North na liście obowiązków nowego pracownika znajduje się „synchronizowanie dużych środowisk w otwartym świecie przy ograniczonej prędkości łącza”.
Może to wskazywać albo na multiplayer w GTA V, albo kontynuację Red Dead Redemption. A może chodzi o coś zupełnie innego?