Eksperyment, na który nie wystarczyło zasobów - tak, według Kena Levine'a, należy spoglądać na koncepcję wprowadzenia trybu wieloosobowego do Bioshock: Infinite.
Eksperyment, na który nie wystarczyło zasobów - tak, według Kena Levine'a, należy spoglądać na koncepcję wprowadzenia trybu wieloosobowego do Bioshock: Infinite.
- Być może brzmi to tak, jakbym obrażał w tej chwili ludzi odpowiedzialnych za multiplayer - zastanawia się Levine. - Tak jednak nie jest. Oni wykonali znakomitą robotę, ale my czuliśmy, że nie mamy wystarczających zasobów i czasu, by doprowadzić ten eksperyment do stanu, w jakim chcielibyśmy go widzieć. Jednocześnie nie chcieliśmy wprowadzać do sprzedaży czegoś, co w naszym odczuciu nie byłoby spójne z całą zawartością - tłumaczy.
Bioshock: Infinite bez multiplayera zadebiutuje 26 marca przyszłego roku.