Twórca Bioshock: Infinite tłumaczy, dlaczego zrezygnowano z multiplayera w grze

Patryk Purczyński
2012/12/13 11:51
5
0

Eksperyment, na który nie wystarczyło zasobów - tak, według Kena Levine'a, należy spoglądać na koncepcję wprowadzenia trybu wieloosobowego do Bioshock: Infinite.

Twórca Bioshock: Infinite tłumaczy, dlaczego zrezygnowano z multiplayera w grze

"Eksperyment" - to słowo przewija się nader często w wypowiedzi Kena Levine'a, odpowiadającego na pytanie dotyczące braku multiplayera w Bioshock: Infinite. Dyrektor działu kreacji w studiu Irrational Games przyznaje, że pomysły na stworzenie takiego trybu były, trwały nawet nad nim prace, ale w pewnym momencie trzeba było je porzucić.

- Być może brzmi to tak, jakbym obrażał w tej chwili ludzi odpowiedzialnych za multiplayer - zastanawia się Levine. - Tak jednak nie jest. Oni wykonali znakomitą robotę, ale my czuliśmy, że nie mamy wystarczających zasobów i czasu, by doprowadzić ten eksperyment do stanu, w jakim chcielibyśmy go widzieć. Jednocześnie nie chcieliśmy wprowadzać do sprzedaży czegoś, co w naszym odczuciu nie byłoby spójne z całą zawartością - tłumaczy.

GramTV przedstawia:

Bioshock: Infinite bez multiplayera zadebiutuje 26 marca przyszłego roku.

Komentarze
5
Gregario
Gramowicz
15/12/2012 14:57

gra wieloosobowa w bioshocku jest dla mnie tylko dodatkiem który nawet nie jest za bardzo potrzebny. nawet uważam że wciskanie tego trybu do bioshocka (nastawionego na tryb dla pojedynczego gracza) jest błędem.

Usunięty
Usunięty
13/12/2012 13:48

Mogę im tylko pogratulować tego, że wprost powiedzieli, że zabrakło im czasu i środków. Większość deweloperów zwykle z głową wysoko uniesioną chwali się, że wolą "doszlifować" tryb singleplayer.

Dnia 13.12.2012 o 13:32, pepsi napisał:

Jak ludzie będą chcieli się przyczepić, to się przyczepią i będą wkładać do ramek z podsumowaniami w minusach brak multiplayera. bo przecież FPS bez trybu wieloosobowego to produkt wybrakowany...

To niestety. Ale to będzie zależało oczywiście od tego jaki Bioshock Infinite będzie. Jakoś jedynka była kozacka bez multi to dlaczego Infinite nie może być? Tym bardziej, że spodziewam się jakiś fajnych dodatków po premierze- chyba od twórców BS mogę spodziewać się dobrego DLC.




Trwa Wczytywanie