Star Citizen będzie w stanie konkurować z grami wysokobudżetowymi?

Patryk Purczyński
2012/12/16 17:36
4
0

Od przyszłego roku na większą skalę debiutować będą projekty z Kickstartera. Jak poradzą sobie na rynku zdominowanym przez tytuły wysokobudżetowe? Twórca Star Citizen przekonuje, że całkiem nieźle.

Star Citizen będzie w stanie konkurować z grami wysokobudżetowymi?

Star Citizen może być najpiękniejszym dzieckiem Kickstartera spośród tych, które aktualnie znajdują się w produkcji. Wszystko dzięki wykupieniu licencji na silnik CryEngine. Zdaniem Chrisa Robertsa technologia opracowana przez studio Crytek jest silną kartą w rękach Cloud Imperium Games Corporation.

- Jestem przekonany, że będziemy w stanie konkurować z grami wysokobudżetowymi - mówi Roberts. - Nie mogę zrobić tego, co zrobiłem z Freelancerem, albo tego, co id Software zrobiło z Rage'em, i poświęcić pięć lat na produkcję. Odpowiedni moment w czasie byłby już za nami. Za dwa lata powinno być znakomicie - dodaje.

GramTV przedstawia:

Komentarze
4
Usunięty
Usunięty
17/12/2012 12:14

Gra zbytnio nie ma konkurencji, bo kosmiczne symulatory raczej powstaja w wiewielkich studiach, czesto niezaleznych. Ale byc moze cos sie ruszy w branzy jesli wielcy wydawcy zauwaza ze jest rynek na tego typu pozycje

Feallan
Gramowicz
16/12/2012 19:16

Nie musi konkurować. Nie ma wydawcy, więc cała kasa idzie do producenta (po odliczeniu haraczu dla np. Steama i innych sklepów), a dzięki zbiórce każdy sprzedany egzemplarz to czysty zysk.

Usunięty
Usunięty
16/12/2012 18:42

To jest gra, na którą rzeczywiście czekam. Jedna z bardzo nielicznych. Trzymam kciuki z ten projekt.




Trwa Wczytywanie