Ubisoft nawiązuje współpracę z francuskimi organizacjami rządowymi by stworzyć silnik nowej generacji

Małgorzata Trzyna
2012/12/30 17:22

Ubisoft pracuje nad nowym tytułem na na PlayStation 4 i następcę Xboksa 360. Produkcja ta, zwana tymczasowo Mango, ma pochłonąć 14 milionów euro w ciągu najbliższych 22 miesięcy.

Ubisoft nawiązuje współpracę z francuskimi organizacjami rządowymi by stworzyć silnik nowej generacji

Jak donosi Polygon, Ubisoft nawiązał współpracę z francuskimi organizacjami rządowymi: CEA, czyli Komisją Energii Atomowej i Alternatywnych Źródeł Energii (ang. Commission for Atomic Energy and Alternative Energies) oraz CNRS, czyli Krajowym Centrum Badań Naukowych (ang. National Center for Scientific Research), w celu stworzenia silnika dla tytułu przeznaczonego na sprzęt nowej generacji.

GramTV przedstawia:

Nad silnikiem będą pracować developerzy Ubisoftu z Kanady (odpowiedzialni za serię Assassin’s Creed i Far Cry), z Francji (Rayman, ZombiU) oraz naukowcy z CEA i LIRIS-CNRS (Computing Laboratory in Image and Information Systems) na uniwersytecie w Lyonie.

Jak wyjaśnił CEO Ubisoftu, Yves Guillemot, jest to dla firmy pierwsze przedsięwzięcie tego typu, a jej celem jest zapewnienie, że silnik nowej generacji będzie pochodził z Francji. Francuski rząd zainwestuje w Mango 3,5 miliona euro z myślą o rozwoju sektora rozrywki i powstaniu nowych stanowisk pracy dla osób, które chcą wiązać swoją dalszą karierę z tworzeniem gier właśnie w tym kraju.

Komentarze
38
Usunięty
Usunięty
01/01/2013 06:43
Dnia 31.12.2012 o 18:55, oxygar napisał:

Dlaczego wszyscy zwracają uwagę na pieprzoną grafikę?

Bo to widać? ;p

Dnia 31.12.2012 o 18:55, oxygar napisał:

Weźcie pod uwagę optymalizację do cholery.

Tylko, że zależy to od konkretnej gry. Z każdego silnika idzie zrobić potworka.Już pomijam, że czasem gra po prostu dobrze wyglądając, będzie swoje ciągnąć.Albo przykładem mogą być indyki, albo inne low bugdety które przyoszczędzą na optymalizacji i będą wymagać stosunkowo dużo, patrząc na to co oferują.

Dnia 31.12.2012 o 18:55, oxygar napisał:

Tech dema niczego nie udowaniają bo wszystkie pokazują zazwyczaj to samo.

Raczej pokazują co silnik może, ale reszta to jest i tak ile devsi dadzą rady wykorzystać.

Usunięty
Usunięty
01/01/2013 06:43
Dnia 31.12.2012 o 18:55, oxygar napisał:

Dlaczego wszyscy zwracają uwagę na pieprzoną grafikę?

Bo to widać? ;p

Dnia 31.12.2012 o 18:55, oxygar napisał:

Weźcie pod uwagę optymalizację do cholery.

Tylko, że zależy to od konkretnej gry. Z każdego silnika idzie zrobić potworka.Już pomijam, że czasem gra po prostu dobrze wyglądając, będzie swoje ciągnąć.Albo przykładem mogą być indyki, albo inne low bugdety które przyoszczędzą na optymalizacji i będą wymagać stosunkowo dużo, patrząc na to co oferują.

Dnia 31.12.2012 o 18:55, oxygar napisał:

Tech dema niczego nie udowaniają bo wszystkie pokazują zazwyczaj to samo.

Raczej pokazują co silnik może, ale reszta to jest i tak ile devsi dadzą rady wykorzystać.

Usunięty
Usunięty
31/12/2012 18:55

> Przecież Cry Engine 3 to obecnie najbardziej zaawansowany technologicznie silnik, a Crysis> 3 ma na pctach mieć grafikę nowej generacji. Ciekawe po co mieliby ''uśmiercać'' lepszy> silnik, a zostawić ten gorszy. Póknij się w czoło. Poza tym jak ktoś już wspominał Crytek> nie należy w pełni do EA, co innego EA Dice..Co dowodzi tego, że Cry Engine to najbardziej zaawansowany silnik? Dlaczego wszyscy zwracają uwagę na pieprzoną grafikę? Weźcie pod uwagę optymalizację do cholery. Tech dema niczego nie udowaniają bo wszystkie pokazują zazwyczaj to samo.




Trwa Wczytywanie