Microsoft, w ramach rekompensaty za przerwę w działaniu usługi, przedłuża o miesiąc członkostwo wszystkim abonentom Xbox LIVE Gold, których dotknął ten problem.
Microsoft, w ramach rekompensaty za przerwę w działaniu usługi, przedłuża o miesiąc członkostwo wszystkim abonentom Xbox LIVE Gold, których dotknął ten problem.
- Chcielibyśmy podziękować wszystkim członkom Xbox LIVE, których dotyczył kłopot z zapisywaniem stanów gry w chmurze, za cierpliwość i zrozumienie – napisał Alex Garden, główny menadżer Xbox LIVE. – Przywrócenie pełni funkcjonalności zajęło nam dłużej niż oczekiwaliśmy, ponieważ musieliśmy zapewnić integralność wszystkich save’ów. Niezależnie od tego, czy nie mieliście dostępu do swoich zapisanych stanów gry przez kilka godzin czy kilka dni, szczerze przepraszamy za opóźnienie i niedogodności. Wszystkim osobom, które zmagały się z tym problemem, automatycznie przedłużymy o miesiąc członkostwo w Xbox LIVE Gold. Możemy was zapewnić, że dołożymy wszelkich starań, by zapobiec takim sytuacjom w przyszłości.
Major Nelson zapewnił, że Microsoft wie, komu powinien przyznać dodatkowy miesiąc "Golda", zatem gracze nie muszą pisać w tej sprawie do pomocy technicznej.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!