NetherRealm Studios uczy się na własnych błędach i do Injustice: Gods Among Us chce przenieść tylko najlepsze aspekty swojej poprzedniej produkcji, Mortal Kombat.
NetherRealm Studios uczy się na własnych błędach i do Injustice: Gods Among Us chce przenieść tylko najlepsze aspekty swojej poprzedniej produkcji, Mortal Kombat.
- Zachowujemy mnóstwo kluczowych elementów, jak grafikę 3D w dwuwymiarowym środowisku walki, głębię rozgrywki turniejowej, a także mnóstwo zawartości dla wszystkich graczy, niezależnie od poziomu ich doświadczenia - wylicza Urbano. I dodaje: - W Injustice będzie więcej zawartości niż w Mortal Kombat 9.
- Zwróciliśmy także uwagę na rzeczy, które musimy poprawić. Nie byliśmy zadowoleni z tego, jak poradziliśmy sobie z kompatybilnością DLC, więc zbudowaliśmy zupełnie nowy system, dzięki któremu wszyscy gracze uzyskają dostęp do pożądanej zawartości. Dwa lata spędziliśmy ponadto na projektowaniu zabawy przez sieć. Zrozumieliśmy, że nic nie jest w tej kwestii ważniejsze od wystartowania z solidnym kodem - stwierdza przedstawiciel NetherRealm.
Injustice: Gods Among Us pojawi się na Xboksie 360, PlayStation 3 i Wii U w tym roku.