Nowe informacje ze studia Stainless Games ujawniają wiele szczegółów o procesie tworzenia Carmageddon: Reincarnation. Co najważniejsze - lutowa premiera gry nie jest już aktualna. Ale jest też sporo dobrych wieści.
Nowe informacje ze studia Stainless Games ujawniają wiele szczegółów o procesie tworzenia Carmageddon: Reincarnation. Co najważniejsze - lutowa premiera gry nie jest już aktualna. Ale jest też sporo dobrych wieści.
By osiągnąć odpowiedni poziom grafiki twórcy sięgnęli po kilka nowoczesnych technologii. I tak nowy Carmageddon korzysta ze znanego chociażby z Rage Mega Texturingu oraz z ulepszającej oświetlenie technologii Deferred Shading. Jak to wszystko działa w praktyce dowiemy się już niedługo. Stainless Games zapowiedziało bowiem udostępnienie nowych screenów oraz filmów.
Na koniec wpisu poruszono jeszcze sprawę portu pierwszego Carmageddona na Androida. Otóż prace nad nim postępują i przebiegają zadowalająco, choć ze zrozumiałych względów projekt ten ma niższy priorytet niż nowa gra z tej serii.