Tom Taylor, twórca komiksu stanowiącego prequel Injustice: Gods Among Us, pochwalił NetherRealm za historię, w której nie ma banalnych elementów przewijających się w innych bijatykach.
Tom Taylor, twórca komiksu stanowiącego prequel Injustice: Gods Among Us, pochwalił NetherRealm za historię, w której nie ma banalnych elementów przewijających się w innych bijatykach.
- Bijatyki raczej nie słyną z przekazywanych w nich opowieści – powiedział Taylor podczas rozmowy z IGN. – Jednakże jest mi miło zakomunikować, że scenarzyści stworzyli niewiarygodną historię. Szczerze mówiąc, gdy otrzymałem scenariusz, przewróciłem oczami, zacisnąłem zęby i przygotowałem się na przeczytanie czegoś, co – jak przypuszczałem – będzie typową historią nakreśloną dla bijatyki, z kiepskimi dialogami i dziwacznym powodem, by porachować kości przeciwnikowi.
- A potem zacząłem czytać – i przeczytałem całość od razu – po czym się uśmiechnąłem. To jest najambitniejszy scenariusz dla bijatyki, z jakim miałem okazję się zapoznać. Ludziom z NetherRealm udało się dokonać tej sztuki.
Injustice: Gods Among Us ukaże się 19 kwietnia na PS3 i Xboksie 360. Gracze, którzy będą mieli okazję zaopatrzyć się w edycję kolekcjonerską, otrzymają sześć pierwszych epizodów komiksu w formie drukowanej. Będzie on dostępny również w wersji cyfrowej.