Dead Space 3 dwa razy dłuższy od swoich poprzedników

Mateusz Stanisławski
2013/01/23 13:20

Weźcie kampanię dla pojedynczego gracza z pierwszej i drugiej odsłony serii Dead Space i połączcie ze sobą – przygodę o takiej długości zaserwuje Wam nadchodząca gra akcji studia Visceral Games.

Dead Space 3 dwa razy dłuższy od swoich poprzedników

Na rozgrywkę w ramach głównego trybu single player złoży się 19 rozdziałów. Jak długich? Wygląda na to, że po odpaleniu kampanii nieprędko odłożymy klawiatury, myszki i pady. – Jeśli chodzi o ten element, to w zasadzie gra jest dwa razy dłuższa od pierwszej czy drugiej części serii – powiedział starszy producent Dead Space’a 3, David Woldman, w wywiadzie dla serwisu PlayStation LifeStyle. Podkreślił również, że ekipa deweloperska do minimum ograniczyła tzw. backtracking, który był obecny przede wszystkim w „jedynce”.

Uwzględniając Wasze czasy przejścia Dead Space’a (średnia ponad 13 godzin) oraz Dead Space’a 2 (średnia ponad 8 godzin), można wstępnie założyć, że kampania w nadchodzącej odsłonie serii zapewni zabawę na około 20 godzin.

GramTV przedstawia:

Polska premiera nowej produkcji studia Visceral Games odbędzie się już 7 lutego. Od niedawna posiadacze konsoli mogą pobrać z sieciowych platform wersję demonstracyjną gry. Nasze gameplaye prezentujące zawartość darmowej próbki znajdziecie w tym miejscu.

Komentarze
18
Usunięty
Usunięty
03/02/2013 15:48
Dnia 03.02.2013 o 15:31, Pietro87 napisał:

Gdyby wielkie R* położyło MP3 to gracze by ich ukrzyżowali [po uprzednim wbiciuna pal]. Ta gra była szpilem PCtowym, przeszła do galerii sław gier-legend, zbezcześcićten tytuł to jak odstrzelić sobie obie nogi i goście dobrze o tym wiedzieli. Mieli nauczke po zrobieniu sobie z nas jaj w przypadku GTA4.

Mam nadzieję, że jak powstanie wersja PC-towa "GTA V", to będzie mieć optymalizację taką jak "Max Payne 3". Dlatego nie mam nic przeciwko opóźnianiu premieru w stosunku do wersji konsolowych.Zresztą, w związku z ostatnim opóźnieniem premiery samych wersji konsolowych, być może Rockstar wiosną b.r. poda termin wydania wersji PC (jeśli w ogóle zamierza je tworzyć). :)

Usunięty
Usunięty
03/02/2013 15:32
Dnia 03.02.2013 o 15:29, DonOskar napisał:

Szybka odpowiedż, heh. Jeśli chodzi o LA to mówię to z autopsji, na moim trzyletnimkompie była unplayable, pograć mogłem dopiero na konsoli choć, też dawały się we znakimiejscami zauważalne spowolnienia. Ogólnie moim zdaniem Rockstar nie jest "tytanem optymalizacji".

Co do "L.A. Noire" to słyszałem różne opinie. W większości moi rozmówcy mówili, że gra została poprawnie zoptymalizowana, acz bez rewelacji (wspomniana blokada na 30 fpsów). Sama gra dopiero przede mną w wersji na PC.Co do "MP3" mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że gra została naprawdę dobrze zoptymalizowana.A przy okazji, jaką masz konfigurację i w jakich grałeś ustawieniach skoro "L.A.N" był w Twoim przypadku niegrywalny?

Zekzt
Gramowicz
03/02/2013 15:31

Dnia 03.02.2013 o 15:25, Janek_Izdebski napisał:

A co z "L.A. Noire" jest nie tak poza blokadą na 30 fpsów? IMHO "Max Payne 3" to przykład dobrej roboty optymalizacyjnej. Według Dark Side of Gaming "MP 3" zajął drugie miejsce w kategorii najlepiej zoptymalizowanych gier na PC w zeszłym roku. :)

Gdyby wielkie R* położyło MP3 to gracze by ich ukrzyżowali [po uprzednim wbiciu na pal].Ta gra była szpilem PCtowym, przeszła do galerii sław gier-legend, zbezcześcić ten tytuł to jak odstrzelić sobie obie nogi i goście dobrze o tym wiedzieli.Mieli nauczke po zrobieniu sobie z nas jaj w przypadku GTA4.Finałem rehabilitacji R* było by imho wydanie [dobrze zoptymalizowanej] wersji RDR na PC [nie musiał bym wtedy dla tej gry kupować konsoli.. fakt faktem RD mam zaliczone bo wyrwałem X360tke z domu brata, kupiłem RDR w dniu premiery i stwierdziłem, ze sprzętu nie zwracam póki się nie nagram=). Ale i tak chce mieć do tej giery swoją własną konsolę i wracać do niej nie raz]




Trwa Wczytywanie