Przedstawiciele studia Hi-Rez wsłuchali się w opinie graczy i postanowili ułatwić im nieco odblokowywanie kolejnych elementów w Tribes: Ascend, obniżając ilość wymaganego XP o 50%.
Przedstawiciele studia Hi-Rez wsłuchali się w opinie graczy i postanowili ułatwić im nieco odblokowywanie kolejnych elementów w Tribes: Ascend, obniżając ilość wymaganego XP o 50%.
Społeczność graczy zasugerowała twórcom strzelanki Tribes: Ascend, że gra byłaby znacznie zabawniejsza dla nowych użytkowników, gdyby nie zbyt wysokie koszty odblokowywania kolejnych elementów kupowanych za doświadczenie. Hi-Rez postanowiło przetestować, czy dzięki temu gra rzeczywiście okaże się lepsza.
Szef studia, Todd Harris, ogłosił na forum Tribes, że ceny zostały obniżone o połowę. Nie wiadomo, jak długo to potrwa – wszystko zależy od tego, czy rzeczywiście użytkownicy będą czerpać z niej lepsze wrażenia, i od opinii graczy, którzy napiszą na forum, czy ta zmiana im się podoba.