Gracz startuje w losowym miejscu w świecie gry, nie mając w ekwipunku zupełnie nic. By przetrwać pierwszą noc, będzie musiał zbudować szałas z liści – a to dopiero początek.
Gracz startuje w losowym miejscu w świecie gry, nie mając w ekwipunku zupełnie nic. By przetrwać pierwszą noc, będzie musiał zbudować szałas z liści – a to dopiero początek.
By zapewnić sobie lepsze schronienie, gracz musi przede wszystkim zdobyć surowce i posiadać odpowiednie umiejętności. Materiały może pozyskać, ścinając drzewa, wydobywając kamień lub inne surowce albo znajdując je w opuszczonych, przedwojennych miastach. Jeśli spotka innego gracza, może z nim handlować... albo odebrać mu siłą to, co ma.
W świecie gry wszystko jest tworzone przez graczy – od ognisk przez skrzynie i stoły po wioski i miasta. Skonstruowanie podstawowych przedmiotów nie będzie wymagało wiele, ale te bardziej zaawansowane trzeba będzie zrobić, używając narzędzi albo specjalnego stołu. Po stworzeniu przedmiotu ląduje on w ekwipunku i można go postawić w dowolnym miejscu.
Nad grą Edengrad pracują niezależni twórcy, którzy finansują przedsięwzięcie z własnej kieszeni. Po wielu miesiącach mogą pochwalić się już screenami z gry, ale zapowiadają, że jeszcze wiele może się zmienić – znajduje się ona aktualnie we wczesnej wersji alfa. Zainteresowani? Jeśli tak, zapraszamy na stronę projektu.