"Okropność" - tak Jake Solomon podsumowuje próbę wskrzeszenia marki XCOM, której podjął się w 2003 roku. Przyznaje, że wówczas brakowało mu niezbędnego doświadczenia.
"Okropność" - tak Jake Solomon podsumowuje próbę wskrzeszenia marki XCOM, której podjął się w 2003 roku. Przyznaje, że wówczas brakowało mu niezbędnego doświadczenia.
- Ja byłem zbyt młody, miałem bardzo skromne doświadczenie i nie byłem jeszcze w odpowiednim miejscu, by zrobić taką grę. Musiało minąć naprawdę dużo czasu, aż projekt nabrał sensu zarówno dla zespołu, jak i dla firmy - mówi. Wyjawia też, jakie były założenia względem XCOM: Enemy Unkown.
- Chcieliśmy ponownie stworzyć oryginalną grę, z oryginalnymi mechanizmami, ale dodać też kilka rzeczy od siebie. Musieliśmy zidentyfikować te rzeczy, które czynią z danej gry XCOM, a jest to zadanie bardzo trudne w przypadku tak dużego i dopiero wyłaniającego się projektu, który w dodatku mieści w sobie te wszystkie złożone systemy - stwierdza Solomon.
Ostatecznie premiera XCOM: Enemy Unknown zakończyła się jednak powodzeniem. Gra legitymuje się średnią ocen na bardzo wysokim poziomie 89-90 punktów.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!