Deep Silver obiecuje: - Nie zalejemy Was toną DLC do Dead Island Riptide

Patryk Purczyński
2013/01/29 11:50

Guido Eyckmeyer omawia politykę Deep Silver w zakresie wydawania zawartości dystrybuowanej drogą cyfrową. - Nie będziemy wyzyskiwać właścicieli Dead Island Riptide - zapewnia.

Deep Silver obiecuje: - Nie zalejemy Was toną DLC do Dead Island Riptide

Deep Silver nie zamierza ulegać rynkowym trendom i oferować graczom dziesiątek małych DLC. - Zastanawialiśmy się nad tym. Będzie zawartość dodatkowa do Dead Island Riptide, ale poczuliśmy, że duża dawka mikro-dodatków do spin-offu byłaby wyzyskiwaniem graczy - tłumaczy Guido Eyckmeyer, dyrektor kreatywny w firmie, która jest wydawcą produkcji Techlandu.

- Lubimy tę grę, lubimy jej zasięg, ale to by było zbyt wiele - podkreśla. Wyjaśnia też, czym tak naprawdę jest Dead Island Riptide. - To następna odsłona serii, którą chcieliśmy stworzyć na fali popularności pierwszej części. Trzyma się formuły otwartego świata, ale jednocześnie wnosi coś nowego - mówi przedstawiciel Deep Silver.

GramTV przedstawia:

- Zrobienie spin-offu to naturalne posunięcie. Pełnoprawna kontynuacja - a przynajmniej ja tak uważam - powinna być czymś całkowicie nowym, czymś, co ponownie pochyli się nawet nad fundamentami gry, czymś więcej niż tylko kontynuacją obranej wcześniej ścieżki. Kochamy gry i jesteśmy im w pełni oddani. Największe strzelby tego przemysłu mogą sobie pozwolić na robienie wciąż tych samych hitów, ale my musimy być nieustannie kreatywni i innowacyjni - konkluduje Eyckmeyer.

Komentarze
12
Usunięty
Usunięty
08/04/2013 17:11

Każda firma który mówi o niezalewaniu graczy toną DLC automatycznie zyskuje u mnie szacunek- jak ktoś woli Bioware wycinające wielogodzinne fragmenty rozgrywki z podstawki i oferujące je w formie setek DLC, to proszę bardzo :/ Przy DI spędziłem kilkadziesiąt godzin, przy Riptide będzie pewnie podobnie- takie podejście do klienta mi się podoba

Usunięty
Usunięty
01/02/2013 03:42

"Największe strzelby tego przemysłu mogą sobie pozwolić na robienie wciąż tych samych hitów, ale my musimy być nieustannie kreatywni i innowacyjni."No to gdzie jest ta innowacyjność i kreatywność?

Runners_High
Gramowicz
29/01/2013 16:04

DLC do pierwszej części, poza tym z bronią, były całkiem rozsądne. Jedno dodawało tryb hordy, a drugie mini kampanię Rydera White''a. W szczególności to drugie wspominam z dużą sympatią :)Czekam na więcej niespodzianek w DIR.




Trwa Wczytywanie