Guido Eyckmeyer omawia politykę Deep Silver w zakresie wydawania zawartości dystrybuowanej drogą cyfrową. - Nie będziemy wyzyskiwać właścicieli Dead Island Riptide - zapewnia.
Guido Eyckmeyer omawia politykę Deep Silver w zakresie wydawania zawartości dystrybuowanej drogą cyfrową. - Nie będziemy wyzyskiwać właścicieli Dead Island Riptide - zapewnia.
- Lubimy tę grę, lubimy jej zasięg, ale to by było zbyt wiele - podkreśla. Wyjaśnia też, czym tak naprawdę jest Dead Island Riptide. - To następna odsłona serii, którą chcieliśmy stworzyć na fali popularności pierwszej części. Trzyma się formuły otwartego świata, ale jednocześnie wnosi coś nowego - mówi przedstawiciel Deep Silver.
- Zrobienie spin-offu to naturalne posunięcie. Pełnoprawna kontynuacja - a przynajmniej ja tak uważam - powinna być czymś całkowicie nowym, czymś, co ponownie pochyli się nawet nad fundamentami gry, czymś więcej niż tylko kontynuacją obranej wcześniej ścieżki. Kochamy gry i jesteśmy im w pełni oddani. Największe strzelby tego przemysłu mogą sobie pozwolić na robienie wciąż tych samych hitów, ale my musimy być nieustannie kreatywni i innowacyjni - konkluduje Eyckmeyer.