GTA w klimatach sci-fi? Tak - jeśli tylko Rockstar będzie mieć ciekawy pomysł

Małgorzata Trzyna
2013/01/29 10:31

Dan Houser, szef Rockstara, powiedział podczas rozmowy z francuską stroną Ecrans, że akcja GTA może toczyć się w przyszłości, jeśli tylko znajdzie się ku temu dobry powód – i nie są to latające samochody ani pistolety laserowe.

GTA w klimatach sci-fi? Tak - jeśli tylko Rockstar będzie mieć ciekawy pomysł

- Zrobimy to dokładnie w momencie, kiedy wpadniemy na pomysł – powiedział Houser, spytany, czy akcja kolejnej części GTA mogłaby toczyć się w przyszłości. – Jednym z naszych atutów jest spójność świata gry. Nie musimy być koniecznie najlepszymi scenarzystami na świecie, ale wiemy, jak napisać grę wideo.

- Kiedy zdecydowaliśmy się stworzyć Western (Red Dead Redemption – red.), zrobiliśmy to, ponieważ mieliśmy coś do powiedzenia. Nie ma sensu, żebyśmy szli w stronę science-fiction przez wzgląd na latające samochody i pistolety laserowe. Najlepsze historie science-fiction opowiadają o sytuacji, w której znajduje się ludzkość. Chociaż pomysł ten jest bardzo kuszący i – z definicji – w grach wideo wszystko jest możliwe, brakuje nam w tym momencie bardzo ważnej rzeczy: dobrego powodu.

GramTV przedstawia:

GTA V nie będzie przepakowane gadżetami z przyszłości, ale być może znów będzie można użyć kodu, który pozwoli samochodom latać. Premiera gry na PS3 i Xboksa 360 przewidywana jest na wiosnę tego roku.

Komentarze
34
Vojtas
Gramowicz
29/01/2013 20:24

Ciekawie by było zobaczyć sandbox SF od Rockstara. Konkurencja dla Cyberpunka''77 zawsze jest dobra. Myślę, że powody braku zainteresowania są jednak znacznie bardziej prozaiczne - GTA ma solidne fundamenty budowane od wielu lat, a spin-off SF wymagałby znacznie więcej pracy w fazie koncepcyjnej.

Vojtas
Gramowicz
29/01/2013 20:24

Ciekawie by było zobaczyć sandbox SF od Rockstara. Konkurencja dla Cyberpunka''77 zawsze jest dobra. Myślę, że powody braku zainteresowania są jednak znacznie bardziej prozaiczne - GTA ma solidne fundamenty budowane od wielu lat, a spin-off SF wymagałby znacznie więcej pracy w fazie koncepcyjnej.

kerkas
Gramowicz
29/01/2013 18:59
Dnia 29.01.2013 o 18:42, Hydro2 napisał:

> Skoro można w przyszłość to dlaczego nie w przeszłość GTA w klimatach noir lata 40. i > 50. XX wieku. Mafia II chyba w tych klimatach była, Godfather czymś podobnym.

Nie jest podobne w tych grach położono nacisk na inne elementy.Chciałbym zobaczyć Licentia poetica noir według Rockstar w GTA.




Trwa Wczytywanie