Major League Gaming rozważa stworzenie FPS-a idealnego do rywalizacji e-sportowej

Małgorzata Trzyna
2013/01/30 19:23

Sundance DiGiovanni, szef Major League Gaming – firmy zajmującej się organizowaniem turniejów e-sportowych – powiedział, że stworzenie własnej gry przez MLG to tylko kwestia czasu.

Major League Gaming rozważa stworzenie FPS-a idealnego do rywalizacji e-sportowej

Podczas rozmowy z Penny Arcade Report DiGiovanni przyznał, że dzięki współpracy z wydawcami i doświadczeniu z różnymi grami przekonał się, jakie cechy powinna mieć idealna strzelanka dostosowana do rywalizacji e-sportowej. Powiedział, że MLG któregoś dnia stworzy taką grę i że już znaleźli się ludzie, którzy rozmawiali z nim na ten temat. Póki co, woli współpracować z aktualnymi partnerami i pomagać rozwinąć skrzydła takim tytułom jak PlanetSide 2, ale wiedza o mechanice różnych gier, o tym, co się sprawdziło, a co nie oraz o zachowaniu graczy może okazać się bardzo przydatna.

GramTV przedstawia:

DiGiovanni jako przykład strzelanki najlepiej nadającej się do rywalizacji e-sportowej podaje Quake – grę stawiającą na proste zasady i szybką walkę. Dużo trudniej stworzyć turniej, wykorzystując tak złożone produkcje jak Halo 4, gdzie gracze mają do dyspozycji klasy, różnorakie umiejętności czy serie zabójstw.

Coraz więcej gier jest tworzonych z myślą o rywalizacji e-sportowej – przykładem jest Shootmania od Nadeo, dedykowana specjalnie temu rodzajowi rozrywki, a także Battlefield i Call of Duty, które umożliwiają wysyłanie wideo z rozgrywek na żywo i ich komentowanie.

Komentarze
27
Usunięty
Usunięty
02/02/2013 20:24

Jakby nie można zrobić własnej imprezy, użyć tych wyżej wymienionych przez was gier. Wyjdzie taniej, może jeszcze ludzie przyjdą pooglądać i się zacznie cała zabawa dla graczy i ludzi zafascynowanych e-sportem.

Usunięty
Usunięty
31/01/2013 15:44

Widzę, że o mocnym konkurencie Quake''a [jak na tamte czasy i chyba wciąż hmmm] czyli Unreal Tournament to już chyba nikt nie pamięta.Jak sobie przypomnę ile to się kasy na kafejkach internetowych wydało by pograc pół godziny albo godzinę po sieci :D to az łezka się roni.

Usunięty
Usunięty
31/01/2013 15:44

Widzę, że o mocnym konkurencie Quake''a [jak na tamte czasy i chyba wciąż hmmm] czyli Unreal Tournament to już chyba nikt nie pamięta.Jak sobie przypomnę ile to się kasy na kafejkach internetowych wydało by pograc pół godziny albo godzinę po sieci :D to az łezka się roni.




Trwa Wczytywanie